Ik bedoelde te zeggen, dat ik best snap dat mensen nu nog aankomen met redenen om wél te bellen, juist omdat er niks gebeurt.
Hahaha, lol.. het word wel een 'poerperig' topic zo he. Marsepeinen poep en bietenpoep... haha! Misschien tijdens slaapwandelen een wit kleurkrijtje opgegeten ofzo? Ach, zolang hij zich top voelt zal het wel niks zijn.
Hij is nog niet geweest dus begrijp ik...weet je dat je een eigenwijze man hebt ok. Maar ik neem aan dat je er niet aan moet denken om hem te moeten missen toch? Ik zou echt gek worden als mijn man met deze klachten niet naar de ha gaat. Ik zou het dus ook gewoon NIET accepteren als hij zegt ik kijk het even aan Dan zou ik dus aan mijn man vragen of wij ook nog belangrijk zijn in zijn leven? Valt er met je schoonmoeder niet te praten? Oke sorry dat ik nu zo vaak doorzeur hoor en wilde het eigenlijk ook niet neerzetten omdat ik je niet onnodig bang wil maken. Maar doe het nu toch omdat het ook al meerdere keren gezegd is. Ik ken een man die precies dezelfde klachten had als jou man, ook moe, geel zien en op een gegeven moment witte ontlasting. Hiermee ging hij wel gelijk naar de huisarts en hij had dus alvleesklierkanker!! Hij leeft inmiddels niet meer. Laat je man dus dit topic eens lezen misschien gaat hij dan! En anders snap ik niet waarom je een topic als deze bent gestart als iedereen advies geeft maar er niets mee doet.
Nee dat is ook zo als we moe zijn en geel zien en ook nog witte ontlasting en verder fit dan moet het wel goed zitten. Pffff.
Ok vooral over het laatste stukje, doe even normaal zeg. Ik waardeer de adviezen sowieso. Maar vriend moet er wat mee doen. Niet ik!
Ja, dat doet vriend waarschijnlijk ook als ik hem dit topic laat lezen. Dan gaat hij helemaal niet meer.
en dan al zoveel reacties over de poep van je vriend...whahaha. hij komt niet meer bij als je dit laat lezen!
Volgens google ga je trouwens al dood als je een steenpuist heb. Dus nee, die neem ik dan maar niet serieus.
Beetje flauw om nu de mensen die je juist willen helpen zo uit te lachen Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook heel erg onverstandig vind om niet te gaan. Ik ken helaas ook verhalen van mensen die zich prima voelden maar uiteindelijk gewoon te laat naar de huisarts zijn gegaan. Geelzucht ( hij ziet geel) en witte ontlasting is echt iets waarmee je moet gaan. Maar ik begrijp dat je een eigenwijze man hebt en een nog eigenwijzere schoonmoeder ( die ook nog eens meer wordt gelooft dan jij, lijkt mij vreselijk moeilijk maar goed..) Dus dan moet hij het zelf weten..jammer. Misschien is het inderdaad niks ( betwijfel ik want geelzien betekent meestal dat er wel iets is) en misschien is het wel wat. Dan hoop ik dat hij op tijd nog is gegaan
Vind het ook wel raar dat hij zijn stoelgang bespreekt met zijn moeder en dat zij dan adviseert het nog even aan te kijken. Blijkbaar durft hij zelf niet naar de HA ofzo, maar als moeder zijnde moet je dan toch beter weten? Ook jammer dat hij haar mening verkiest boven die van jou... jij ziet hem toch elke dag en ziet dat er iets anders dan anders is (geel zien, moe zijn, etc.)? Gelukkig heb ik een man die zich om de 3 jaar grondig laat checken en bij enige onregelmatigheid al in de wachtkamer van de huisarts zit. Echt geen hypochonder, maar hij wil gewoon weten waar hij aan toe is.
Gezien de in je tekst lijkt het erop dat jij het ook niet serieus neemt en de goed bedoelde adviezen wel grappig vind. Ik begrijp niet waarom je een topic als dit opent als je vooraf al weet dat jij en je vriend er niets mee doen. Is het dan puur de aandacht die je even zoekt met een nieuw topic? Ik hoop voor jullie dat er over een tijdje nog steeds gelachen kan worden en de bezorgde topicleden er helemaal naast zitten. Ik ga in ieder geval geen tips en adviezen meer geven, succes.
Ja, en over een paar maanden opent TS een topic dat er dus wel degelijk iets aan de hand is met haar vriend.....Niet verkeerd bedoelt, maar moet je dan ook lachen? Een gewaarschuwd mens telt voor twee toch? De enige die hier uitsluitsel kan geven of er al dan niet iets aan de hand is, is toch echt de huisarts. Haar vriend kan zijn kop in het zand steken met als gevolg dat er wel iets ernstigs aan de hand blijkt en hij er wellicht misschien te laat bij is. Haar vriend kan ook gewoon naar de huisarts gaan en wellicht te horen krijgen dat er niks aan het handje is. En indien wel, dan is hij er op tijd bij. Wat is er mis mee om hiermee naar de huisarts te gaan of desnoods alleen eerst telefonisch advies te vragen? Is je vriend zo vreselijk bang voor de huisarts ofzo?
Ik lach niemand uit. For the record. Maar ik word er wel een beetje moedeloos van dat IK er op aangekeken wordt dat VRIEND niet naar de dokter gaat. Hij wil het aankijken, so be it. Dan kan ik er verder niks aan doen. Dan kan ik afspraken maken totdat ik een ons weeg, maar dan staat die afspraak er ook voor niks lijkt mij. Ennuh pcootje. Als ik aandacht wil ga ik ook echt een topic openen over mijn vriend zijn stoelgang. :S Wat ik daarmee bedoelde te zeggen, als hij zoals sommige beweren bang is dan moet hij dit topic dus niet lezen, want idd. Sommige doen alsof hij al is opgegeven. Ik heet trouwens ook geen Jomanda, dus ik wist ook niet van te voren dat hij er niks mee zou doen. Ook al doet hij wel iets, afwachten.
TS: als dit topic niet serieus bedoelt was, dan dat voortaan graag in je openingspost zetten. Want de klachten die je omschrijft, zijn namelijk wel serieus te noemen! Ik vind het anders een beetje overkomen of je alle leden die je hier advies geven, voor gek zet/uitlacht ofzo. Kinderachtig in dat geval, sorry. Mijn vraag is dus: is dit topic serieus bedoelt en vraag je serieus om raad/advies? Of niet?
Oke, dat begrijp ik dan ook wel weer. Misschien moet je dit topic toch maar aan je vriend laten lezen, ondanks de soms wat lacherige reacties. De meeste reacties zijn namelijk serieus en misschien dat hij er dan over na gaat denken? Veel succes in elk geval. Ik hoop trouwens dat hij nog wel advies gaat vragen aan zijn huisarts.
Tja en ondanks dat hij niet wil kun jij toch wel wat doen, lijkt me. Zoals ik gisteren al had geschreven zou ik als ik jou was de huisarts bellen met dit verhaal en om advies vragen, wat hij ervan vindt. Ik neem aan dat de huisarts dan toch echt als hij denkt dat het wat is, zal zeggen dat hij hem wil zien. Ik mag toch aannemen wanneer jij tegen je vriend zegt dat de arts hem wil zien, hij daar wel naar wil luisteren?