ben als het goed is vandaag 9 weken zwanger. testen wijzen nogsteeds uit van wel, maar heb toch twijfels. vanaf 7 weken en 3 dagen totaal geen zwangerschapssymptomen meer. (had last van vermoeidheid en gevoelige borsten) Buik is wel iets gegroeid maar kan ook verbeelding zijn en borsten zijn iets steviger en tepelhoven hebben wat meer bultjes. Heb ik het weekend van de 8ste week licht bruin slijmverlies gehad, 2 dagen (was ook mijn normale menstruatieperiode geweest) en nu sinds deze week veel jeuk van onder en sinds 2 dagen weer bruine afscheiding. pas volgende week afspraak bij vk en met 10 wk en 3 dagen echo. maak me zorgen ookal is dit de tweede zwangerschap. 1 ste is overgens ook goed gegaan maar kan van de begin periode weinig herinneren. Zijn dit allemaal normale dingen of moet ik uit gaan van het ergste
hoi symptomen kunnen komen en gaan en het wel of niet hebben van symptomen of het plotseling verdwijnen of komen ervan zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Alleen wat bruin slijm is niet verontrustend. Het is altijd spannend de eerste 12 weken, ik kan geen garanties geven, maar gelukkig gaat het in de meeste gevallen gewoon goed. Mirjam