Dames, het heeft weinig met zwangerschap op zich te maken, maar ik wil jullie even iets voorleggen waar ik gister ruzie over heb gekregen met mijn man... Na de daad wil hij me zoals hij altijd doet nog eens verwennen met zijn tong (jullie weten wel wat ik bedoel), maar het lukte niet echt. Na een vijftal minuutjes heb ik gevraagd of ik het mocht overnemen, maar wat ik ook deed, nana, niks, het kwam niet... hebben jullie dit ook soms? Zo graag willen, maar dat het niet komt? Vandaag sprak ik hier nog eens over met mijn man, en hij voelde zich wat op zijn teen getrapt omdat ik "zijn" werk "al zo snel" had overgenomen. Hij wil eigenlijk het alleen nog maar *zelf* bij mij doen, en hij voelt zich er niet goed bij als ik het ook nog zou doen (wat ik dus wel af en toe stiekem doe, maar ik heb dat niet gezegd). Hoe gaan jullie hiermee om? Zeggen jullie het als jullie de hand aan jullie zelf hebben geslaan? Hoe gaat jullie man hiermee om? Is ie ook zo jaloers als de mijne, in die zin dat hij bang is om het slechter te doen dan onze eigen vingers? Ik weet het, in principe hoort deze vraag hier niet thuis, maar ik zit hier echt mee in m'n maag en jullie hebben me in het verleden ook al goed geholpen...
Ik weet het niet zo goed meid, in onze relatie ken ik totaal geen jaloezie als het gaat om de sex. Ik kan alleen maar klaarkomen tijdens de daad of als ik het zelf doe. Dus hij kan het niet met tong/vingers. Dat is helemaal geen probleem...ik en hij kunnen daar toch niks aan doen? Praten is toch het allerbelangrijkste dus dat moet je in ieder geval blijven doen. Vervelend probleem, ik hoop dat het goed komt! Liefs
Ik doe het ook wel eens alleen,soms vertel ik het en soms ook niet.(omdat ik er gewoonweg niet meer aan denk) Áls ik het vertel,maakt mijn vriend er nooit een probleem van. Grts Oh ja,ik heb ook wel eens dat ik wel wil maar het niet komt hoor! Meestal omdat ik er dan teveel mee bezig ben denk ik
Wat rot voor je dat je man vind dat hij 'faalt'! Gelukkig heb ik hier dat probleem niet. Ook ik help een handje tijdens de daad, anders lukt het niet. En ik vertel eigenlijk nooit wanneer ik in mijn uppie de hand aan mezelf sla, heb er ook geen probleem mee als hij het doet. Vraag er wel eens naar uit nieuwsgierigheid, meer niet. Ik zou het niet vertellen aan je vriend als hij er zo'n probleem mee heeft. En als hij het wel wil weten, moet hij het gewoon accepteren als iets van jezelf, een stukje ontspanning voor jou. Maar dat betekent niet dat het beter is dan dat hij is. Misschien lukt het je om dat uit te leggen. Maar een mannen ego is errug snel gekrenkt dus of hij het begrijpt? Doet hij het nooit in zijn uppie dan? O en het lukt mij ook niet altijd om klaar tekomen hoor, soms heb ik dat gewoon. Geen reden eigenlijk, jammer dan, volgende keer beter. Succes, bar
Ik denk dat je man vooral Jaloers is omdat hij geen controle heeft over jouw genot, want wie weet aan wat je ondertussen denkt... Het gevoel van 'falen' hebben we hier ook gekend (maar dan vooral omdat ik bijna nooit kan klaarkomen tijdens het vrijen). Mijn man weet dat ik mezelf af en toe verwen maar heeft daar ondertussen niet zoveel moeite meer mee omdat we het betrekken bij het vrijen tussen ons. Het vermelden 'ik was daarstraks aan jou aan het denken, hoe je deze morgen uit de douche stapte en ik werd er zo opgewonden van...', maakt hem vaak helemaal niet jaloers maar net opgewonden. Ik merkte dat dit een hele goede manier is, vermits hij dan zelf begint te vragen 'ah, en wat deed je dan'. Op die manier is het mogelijk om het masturberen te betrekken bij het vrijen, en bij ons heeft het zijn gevoel van falen en zelfs jaloersie kunnen wegwerken. Maar praten is daarbij echt heel belangrijk, probeer te begrijpen wat hij zegt en zijn gevoelens daarbij ook in te schatten, en zoals freeWilly al zei: als het dan toch eens niet lukt, dan maak ik het voor hem toch opwindend en kruip ik nadien lekker tegen hem aan. Wij hebben ook afgesproken dat als het voor mij niet lukt, ik hem gewoon aanmoedig in het klaarkomen zodat hij weet dat hij niet meer moet blijven proberen (met faalgevoelens tot gevolg), maar voor ons ligt het nog een beetje anders vermits jij wel zelf kan klaarkomen tijdens het vrijen.
Jezelf bevredigen en vervolgens niet aan je man vertellen omdat hij dat niet leuk vind lijkt me niet OK. Je moet wel eerlijk blijven, zeker over die dingen. Je moet de oorzaak van de jaloezie of wat het ook is weghalen, door er samen over te praten en misverstanden uit de weg te ruimen. Je kunt elkaar dan ook vertellen wat je fijn vind en wat je nodig hebt. Eerlijkheid vind ik heel belangrijk. Verzwijgen dat je jezelf hebt bevredigd vind ik oneerlijk.
Wij hebben hier nooit ruzie ofzo over... Soms als hij het bij mij niet voor elkaar krijgt (handwerk) dan vraagt ie of ik het bij me zelf wil doen, of ik beweeg zijn hand, zodat het wel lukt, hij vindt dat juist wel spannend! En ik doe het niet als hij er niet bij is, dan vind ik er niks an..
Ik hoef hem toch niet altijd alles te vertellen? Als ik een heerlijk ijsje heb gegeten hoef ik hem dat toch ook niet te vertellen als ik hem zie? Als hij er naar vraagt lieg ik er niet over, maar ik vind het niet oneerlijk als ik niet mijn hele leven in details vertel.Dus als ik s'morgens aan mezelf heb gezeten voel ik geen noodzaak om dat 's avonds aan hem te vertellen. Hoeft hij ook niet bij mij te doen. In een relatie mag je ook wel wat prive dingen hebben, vind ik. Maar iedere relatie is weer anders natuurlijk. bar
Waarom vind jij dat oneerlijk? Als ik niet kan slapen help ik mezelf ook weleens een handje, dan pieker ik niet over dingen en kan ik daarna veel lekkerder slapen. Dan ga ik dat 's ochtends echt niet aan mijn man vertellen. Wat heeft ie eraan? Hij weet toch wel dat ik het doe.
Neen, maar ik denk dat er een groot verschil is tussen het niet vertellen omdat het gewoon iets is als een 'ijsje' eten waar je enkele uren nadien niet meer aan denkt, als een alledaagsje. Of het niet vertellen omdat je weet dat de ander er problemen mee zou hebben... Pas als je erin slaagt om met praten te komen tot een wederzijds aanvaarden dat jullie beide af en toe zelf eens genieten, zonder dat één van beide het daar moeilijk mee heeft of het gevoel heeft te falen, kun je tot de eerste visie van 'niet' vertellen komen.
haha net of mannen nooit de hand aan zich slaan ..... wij praten er gewoon over wanneer wie wat odet zeg maar .... saampjes is ook super gezellig , maar de daad zelf vind ik nooit zo super .....ik vind dat niet echt fijn maar goed er zijn natuurljk ook tal van mogelijkheden ..... mijn hubbie krjgt het ook wel eens niet voor elkar bij mij tja daar baalt hij wel van maar goed niks aan te doen dan he dat ligt niet aan hem dat ligt aaan mij .... L.sybje
Mijn man weet echt wel dat ik het doe, en heeft er ook zeker geen problemen mee. Zelf doet ie het ook uiteraard, maar ik vind dat helemaal los staan van ons seksleven samen.
Oké, ik wil op de berichten na mijn laatste bericht even reageren, maar 4 quotes is wat veel. Maar ik hoop dat 't zo ook begrepen wordt: Als ik een ijsje heb gegeten vertel ik dat meetsal ook, maar niet omdat dat móet, net zo goed als dat mijn ma op 't werk getracteerd is op een appelflap ofzo , dan verteld hij dat ook. Nu is zelfbevrediding nog wel wat anders. En zéker als je weet dan de ander er moeite mee heeft dat je dat doet, mag je het niet verzwijgen. Dan vind ik het absoluut oneerlijk. Bij ons is het zo dat we in principe onszelf niet bevredigen als de ander er niet bij is. Dit heeft een reden uit eerdere jaren.