hallo verloskundigen had even een vraagje ben nu 35 weken en 6 dagen zwanger en mijn buik rommelt al een heletijd had vorige week hele erge voorween maar zetten niet door dus ik moest op cont heb t gemeld bij me gyn en ze heeft me getoucheerd en zei dat ze al met haar vingertopje bij t hoofdje kon wat houd dat precies in ?? is dat ontsluiting maar nu had ik gister dus weer voorween die erg pijlijk waren maar wel na anderhalf uur weer ophielden en sinds 2 dagen voel ik continu wat vocht lopen en dan is me onderbroekje gewoon nat egt nat ik moet me ook gewoon verschonen dan heb er aan gevoeld en plakt niet zoals afscheiding en is egt gewoon water dun kan dit vruchtwater zijn of gewoon vocht wat druppelsgewijs eruit loopt? alvast bedankt
Hoi, Dat betekend inderdaad dat je al een beetje onsluiting hebt en dat is normaal. Vele vrouwen hebben dit zonder dat de bevalling bezig. Het lijkt me verstandig gezien het vochtverlies dat je direct de verloskudundige of arts belt en dit door hen laat beoordelen. Soms het moeilijk te onderscheiden van slijm. ALs het wel het geval is heb je een grotere kans op infectie en mag je niet langer dan 24u gebroken vliezen hebben zonder dat de verloskundige dit weet. Succes! groeten Evelien
oke hardstikke bedankt voor je antwoord ik ga zometeen maar even me gyn bellen en zal alles uitleggen en dan hoor ik het wel had net met plassen ook een beetje bloed bij t afvegen egt nihil maar het zat er tog en dat is al de 2e x vandaag alleen maar met afvegen en net een klein plekje is dat erg of ms een adertje gesprongen??
heb de gyn gebeld en ben helemaal onderzocht het is geen vruchtwater gelukkig alleen wou ze me nog voor de ckerheid even toucheren en heb dus al 2cm ontsluiting maar ik mog naar huis t kon het begin zijn maar het hoefde niet ik moest terug komen als ik weer harde buiken kreeg of bloed of vochtverlies