hallo, even een vraagje: ik doe elke ochtend zelfonderzoek om te kijken hoe mijn slijm is, vanmorgen om 7 uur was het gewoon nog wat creme-achtig. ik dacht net, ik zal nog eens kijken en ineens kan ik er lange draden van maken(sorry voor de vieze praat) kan dat, dat je in 3 uur tijd ineens vruchtbaar slijm hebt? ik krijg als het goed is vandaag ovutesten binnen, dus ben benieuwd wat die zegt. ik zit trouwens op cd 12
Hmm of dat kan weet ik eigenlijk niet.. Maar als ik naar mezelf kijk heb ik eerst dik dradend trekkend maar de kleur is een beetje troebel..dit heb ik meestal 2 dagen.. Langzamerhand word t slijm vloeibaarder en helderder en dat is echt mijn piek van t vruchtbare slijm (als ik dat heb klussen!) kan ik gitaar spelen! Hoe test jij trouwens?? T beste is elke x met een wc papiertje er langs te vegen en dan te kijken(vaak doe ik t voor t plassen) Trouwens als ik vruchtbaar slijm heb voel ik t! Ben dan glibberig Succes met klussen!
Ik heb nooit vruchtbaar slijm gehad maar neem aan dat dit wel kan, dat het nog even naar beneden moest zakken na het opstaan.. .. denk dat je ovutesten snel posi zullen zijn
dank jullie wel, de ovutesten zijn nog niet binnen, de post is nog niet geweest. ja het was wel een beetje troebel. ach ja we klussen sinds zaterdag al om de dag haha, beter te vroeg beginnen dan te laat en zo erg vinden wij dat niet hoor haha. ei zal 1 deze dagen wel komen, vorige ronde op dag 15