Dag Dames, Ik denk gisteravond mijn ei te hebben gevoeld! (Gevoelige onderbuik en Borsten) Zondagavond voor het laatst geklust, gisteravond wilde Meneer niet, het Is al laat, moet er morgen vroeg uit! (Grrr) Ben ik nu te laat? Liefs
Vanavond zou ook nog wel moeten kunnen.. Hier 2 kids verwerkt na de eisprong. Waarvan 1 ook de ene avond de eisprong, en de andere avond het klussen.. Een eitje kan zo'n 24 uur overleven, dus de kans is niet 0 in ieder geval als je het nu/vanavond probeert..
Vanavond bespringen idd. Maar...die zondagavond telt ook al hoor. Hier op zaterdagochtend geklust en dinsdag ei gehad.En raak van die ene keer.
Gelukkig! Dank jullie wel! Heb net ook al even op internet gezocht, en kwam er inderdaad ook op uit, dat ik nog kans heb vandaag! Kijk .. Dat het niet meteen lukt is helemaal niet erg, maar ik moet natuurlijk wel het gevoel krijgen er ook wat voor gedaan te hebben! Liefs
Maar het moet ook wel een beetje leuk blijven he.. Alleen maar moetjes, dan is de lol er ook snel vanaf
Lees dat jullie zondagavond ook geklust hebben. Een zaadcel kan tot 72u overleven. Dus er is hoop hoor meid