Heeft iemand hier ervaring mee? Het is een zwangerschapstest die je kan gebruiken vanaf tien dagen na het klussen maar nog voor je ongesteld moet worden. Het is onder andere verkrijgbaar bij ETOS. De verkoopster zei dat het ongelooflijk goed getest is want alders mag je zoiets niet verkopen. Ze kosten 10 euro per stuk en ik zou het graag proberen maar ik ben er een beetje huiverig voor. Zijn er hier mensen die het al uitgeprobeerd hebben?
hoi meid, ik heb hem geprobeerd 10 dagen na het klussen rond mijn ei. dus dat was 6 dagen voor mijn nod. binnen de tijd dat er een streepje moest komen zag ik niets. een dik halfuur nadien nog eens gekeken en toen zag ik precies een heel licht streepje. maar omdat de test zelf paars van kleur is was dat heel moeilijk om te zien. dus heb heel dat ding gesloopt tot ik het stripje zelf in handen had. en ja hoor zag echt een heel licht streepje. er staat wel op de bijsluiter dat je na een half uur geloof ik het resultaat niet moet betrouwen. maar een streep is een streep in mijn ogen. heb elke dag gestest tot nod. 4 dagen voor nod eerste keer een cb digi gedaan. en ja hoor zwanger! succes meid
Ik zou toch gewoon wachten met testen tot na je NOD. Stel je voor het duurt een paar maanden voor je zwanger raakt, ga je dan elke maand 10 euro uitgeven? Kan je niet beter wachten tot het zin heeft en dan een duidelijke test in handen krijgen? Daar heb je meer aan dan aan de onzekerheid.
Hoihoi, Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar dit vond ik op internet over deze test... "Nieuw in Nederland - Zwangerschapstesten zijn al ruim 30 jaar verkrijgbaar in drogist en apotheek. De nieuwe zwangerschapstest van Test-Point is echter een innovatie op het gebied van zwangerschapstesten. Met de Vroege Zwangerschapstest van Test-Point kun je al ruim voordat je je periode mist, testen of je zwanger bent. Door de verbeterde gevoeligheid van de test is het mogelijk al ruim 5 dagen voor het missen van de periode te testen (of 10 dagen na het seksuele contact). De vroege Zwangerschapstest kan op ieder gewenst moment van de dag uitgevoerd worden, is even betrouwbaar als andere bekende zwangerschapstesten en geeft het juiste resultaat binnen enkele minuten. Resultaat: 2 lijnen: je bent zwanger 1 lijn: je bent niet zwanger Geen lijn: de test is ongeldig Lees voor gebruik de bijsluiter." Liefs, Suus
uhh het is geen neptest, met het idee plas maar over het staafje want er gebeurt toch niks deze test is gewoon wat gevoeliger, vergelijkbaar met de ultra van matcare
Wij gaan voor een tweede kindje en letten niet echt op wanneer we klussen (hebben we bij de eerste ook niet gedaan en na drie rondes al wel prijs). Nu zou ik eigenlijk ieder moment ongesteld kunnen worden dus is het even spannend. Het zal wel niks zijn maar je weet maar nooit. Ik wacht in ieder geval nog even lekker af tot ik gewoon een CB test kan doen. Heb ik een iets beter gevoel over. Dank jullie wel voor jullie meningen! En natuurlijk kei gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!