Ik had deze maand zo'n 5 dagen steken in mijn zij en dacht steeds: nu heb ik zeker de eisprong. Achteraf hebben we het waarschijnlijk een paar dagen te vroeg gedaan. Wel heb ik een vrij korte cyclus van 26, 27 dgn. Mijn vriend klust niet op commando en daar heb ik ook wel begrip voor. Gisteren was hij doodmoe en ik was ook niet zo in een vrij-bui. Op internet las ik dat sperma wel 72 uur (en zelfs langer!) kan overleven. Dus is er dan toch nog hoop deze maand? Zijn er meiden zwanger geworden die vrij vroeg voor de eisprong hebben gevreeen of heb je daar super-sperma voor nodig?
hier ook 2 dagen voor de eisprong geklust. Nog een week wachten en dan weet ik of het goed is. Mijn man doet het ook niet op commando. we hebben het nu al 1 week niet meer gedaan en dat hoeft ook niet als het er van komt dan gebeurd het. Ik ben wel goed vruchtbaar dus ik heb goede hoop.
Hier ook ongeveer hetzelfde verhaal en al 2 lieve druktemakers rondlopen. Dus soms echt te kapot om te vrijen...
hi hi Ik heb er 1 en ik ben al kapot. ALs ie in het weekend nou nog een middagdutje deed dan kwam er wat vaker wat van
haha serieus? mijn vriend kijkt me al vreemd aan als ik mijn benen optrek na de seks haha. misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan ik heb echt geen idee wanneer je zwanger wordt voor je eisprong. na 5 maanden te klussen wanneer we zin hadden zijn we het zat en deze maand klussen we er flink op los. ik gebruik ook ovulatietesten maar dat is meer om te weten wanneer de eisprong komt...dan klussen we maar wat dagen achter elkaar want ik laat niks meer aan het toeval over dit keer hihi ik heb wel begrepen dat het per persoon erg afhangt van hoelang het sperma in leven blijft. bij de een is dat een paar uur en bij de andere 2 a 3 dagen. maar ja...hoe kom je daarachter bij jezelf
even googlen levert dit op: Zaadcellen kunnen tot 5 dagen overleven in vagina en baarmoeder, en een eicel kan bevrucht worden gedurende 12 tot 24 uur na de eisprong. Dus de vruchtbare periode bij de vrouw is van enkele dagen voor tot net na de eisprong. Binnen dit vruchtbaarheidsvenster heb je meest kans om zwanger te worden.
HAHA ja Even kussen onder je billen leggen met de heupen gekanteld zo kan het beter naar binnen zeggen ze hahaha Veel succes !!