Lieve dames, Ben even einde raad. Ik heb een cyclus van 30/31 dagen, op de 11e dag een positieve ovu test. (Clearblue) (Vorige maand in eens 3 dagen over tijd, gebeurd nooit!!) Nou heb ik gisteren een predictor early gedaan, en er kwam een mega licht streepje maar zelfs mijn partner en vriendin zagen hem. Nu heb ik vanmorgen hcg laten prikken en word ik net gebeld dat mijn hcg maar 0,6 is. Dus het streepje is gewoon vals. Ik heb dit nog nooit eerder gehad op de "nieuwe testen" van predictor. Ik heb vanaf het weekend dat ik een eisprong heb gehad. Al gigantische rugpijn, de moed zakt in je schoenen. Ben al 2 miskramen en onderzoek naar endrometriose verder (wat gelukkig niet aanwezig was) Ik dacht dat ik 4 dagen voor nod zat maar de huisarts zegt 7 dagen, Dus ik mag het nog niet opgeven. Wie herkend zich zelf of heeft een positief verhaal waar ik even op mag hopen en me weer sterk in de schoenen kan zetten
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoop dat je huisarts gelijk heeft en je 7 dagen voor nod zit en dat je over een paar dagen een mooie test mag hebben.