mijn zoontje moet daar een nachtje opgenomen worden 24 oktober tot 25 oktober maar ik ben niet bekend daar... hoe zit het met tv moet je daar voor betalen en internet is er wiffi ik blijf er namelijk slapen maar hij slaapt natuurlijk rond 19 uur en ik niet dus lijkt me handig dat ik dan me laptop meeneem....
misschien heb je hier iets aan? http://www.vumc.nl/afdelingen/patientenfolders-brochures/zoeken-alfabet/W/welkom_op_de_kinderafdeling.pdf
Op elke patiëntenkamer staat een televisie/dvd-combinatie. Als de kinde- ren gaan slapen is televisie kijken op de kamer niet meer wenselijk.
Op de ouderkamer is een computer beschikbaar voor gebruik door ouders. Tevens is er mogelijkheid voor draadloos internet, deze folder is verkrijgbaar in het folderrek op de afdeling.
En de tv word op de kamer van je zoontje geregeld door Patientline, een apart bedrijf die de zenders verzorgd op de tv's in de patientenkamers. Voor de wifi krijg je iedere 24 uur een nieuwe code van KPN hotspot, die je aanvraagt via je laptop of telefoon.