Cyclus nu 71 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joy1234, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1234

Joy1234 Lid

18 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben in augustus gestopt met de pil. Cyclus gehad van 54-39 en nu zit ik al op 75.. ik ben zo bang dat mijn lichaam een eisprong overslaat. Dan is elke dag tot mijn ongesteldheid natuurlijk een verloren dag. Wordt er zo onzeker van, heb vorige twee weken geleden nog een test gedaan, negatief. Is het zinvol om nu weer een test te doen, of gewoon echt heel lang afwachten?
    Mijn zus had problemen met zwanger en is na 2,5 jaar geholpen, kan het erfelijk zijn?

Help! Ik hier gek van..:(. maak ik nu nog steeds kans om toch over bijvoorbeeld twee weken zwanger te zijn of neemt de kans echt drastisch af hoe langer de ongesteldheid uitblijft?

2. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.

Ik zou als ik jou was even met je ha bellen. Het kan zijn dat je cyclus nog op gang moet komen, maar er kan ook iets niet goed zitten. Wat had je zus voor problemen?

Als je zo een lange cyclus hebt is de kans wel kleiner dat je een ovulatie hebt, maar het is zeker niet onmogelijk. Gebruik je een methode om je eisprong op te sporen?

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou ook je ha bellen aangezien je in een half jaar tijd nu 2/3 pas ms hebt...

4. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Pcos is bv mogelijk door erfelijke factoren. Als je t fijner vind ga je toch naar de ha?

5. Joy1234

Joy1234 Lid

18 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik weet niet meer precies wat mijn zus had. Slim he. Ze had wel iets met een operatie laten verwijderen, kan dat..

ik weet echt niet wanneer ik een eisprong heb. Ik hou mijn temperatuur sinds drie weken bij, maar ziet
    Helaas niets bijzonders. Verder vrijen wij om de dag. Ik voel wel vaker van alles in mijn buik, daar kan ik het ook niet aan merken

Ik zal volgende week nog een test doen en als die ook negatief is bel ik de HA op..

Jullie succes! !.

6. krul87

krul87 Lid

29 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had (zie hieronder) ook een onregelmatige cyclus heb 1 jaar gewacht en ben toen naar de HA gegaan... Testen word je inderdaad erg onzeker van !! Mijn huisarts zei: Meid met deze cyclus had je al veeeel eerder aan de bel mogen trekken. Dus het is nooit verkeerd om een afspraak te maken, succes !!!

7. Joy1234

Joy1234 Lid

18 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig ben ik erachter wat mijn zus had, ze begon er zelf over. Ze had PCOS en heeft wat laten wegbranden in het ziekenhuis, ik lees dat dit wel erfelijk kan zijn. En aangezien ik nog maar 2 keer ongesteld ben geworden in 6,5 maand, is het misschien inderdaad verstandig om een afspraak te maken bij de ha, dat ga ik morgen gelijk doen!
    Ik slik sinds gisteren ook teunisbloemolie. Ook probeer ik positief te blijven maar dat is soms wel moeilijk.. af en toe een dipje ;).
    Wordt vervolgd.:)

8. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is zeker nuttige informatie. Goed dat je naar de ha gaat. Hou je ons op de hoogte? Het goede nieuws is natuurlijk dat het je zus ook is gelukt uiteindelijk. En het voordeel is dat je het waarschijnlijk sneller weet dan haar, mocht je het ook hebben. Sterkte!

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ah naar, ik herken het gevoel wel. Ik had ook zeer onregelmatige cyclus en gyn dacht ook aan pcos. Gelukkig bleek ik dit niet te hebben.
    Gewoon duidelijk zijn bij de ha en niet laten wegsturen. (Sommige kunnen laks zijn, als het gaat om lange cyclus)
    Sterkte!
    Hoop dat het mee valt.

10. Joy1234

Joy1234 Lid

18 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog steeds niet bij de huisarts geweest, maandag gelijk gebeld maar de huisarts was met vakantie!
    Maandag is de huisarts er weer, en bel ik gelijk voor een afspraak.
    Nu 82 dagen en nog niet ongesteld, vanmorgen nog ff een test gedaan, wederom negatief. Voel me zooo moedeloos.. :(

11. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Heftig joy! Hopelijk kan de huisarts je snel helpen. Wand dit is niet fijn...

Sterkte

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ah wat naar en snap dat je er ontzettend moedeloos van wordt, hoop dat je huisarts je snel kan doorsturen. Ik had helaas toen een lakse huisarts, die ondanks dat ik op cyclusdag 153 zat me niet wilde doorsturen.
    Hoop dat de jouwe je wél serieus neemt!

Deel Deze Pagina