Ik zie net in de folder van de Kruidvat dat vanaf morgen de luiers in de aanbieding zijn, 3 pakken voor de prijs van 2! Doe er je voordeel mee
http://www.gratis.nl/wp-content/uploads/2011/05/kruidvat_luiers.jpeg En hier heb je een bon voor de kruitvat voor gratis luiers. Alleen de newborn tot 5 kg. Mss ook handig als je een kleintje hebt.
huggies 4 pakken voor 18 euro bij trekpleister. Ook geen geld!!! Gebruik normaal alleen pampers maar het kdv heeft huggies en die zitten dr ook heel mooi en daar lekt ze minder vaak door dan thuis, dus ik ga inslaan
wat goed die ga ik halen! hadden eerst altijd pampers maar die active fit voelen gelijk na 1 plasje al vochtig/klam aan dus dacht ik probeer de KV luiers eens omdat die als beste uit de test komen. en echt ze zijn echt super fijn! lekker dun en lekken met geen mogelijkheid door hier..
Bij de Etos zijn de Pampers in de aanbieding, in combinatie met een LIHL bon heb je 4 pakken voor 20 euro. Heb maar weer ingeslagen
Ons kleintje is er nog niet... maar ik wil alvast wel luiers in de aanbieding kopen. Ik weet alleen niet wat handig is, newborn, of mini? Newborn, hoelang gebruik je dat? En vanaf wanneer gebruik je mini?
Lastig te bepalen... Mijn meisje heeft wel een stuk of 6 pakken van de eerste maat gehad... Maar anderen kunnen hem amper dragen. Ik zou daarom 2 pakken van de eerste maat kopen en als je meer wilt inslaan, dan kun je eventueel een maatje groter ook nog halen. Waarschijnlijk gebruik je die maat wat langer. Heb trouwens ook wel eens gehoord dat je ongeopende verpakkingen, zelfs zonder bon, mag ruilen voor een ander maatje..:
Mijn kleine is er ook nog niet. Ik heb twee pakken newborn en ga nu voor een maatje groter, heb ik met mijn dochter ook gedaan.