Wij gebruiken washandjes om op te frissen aan de wastafel. Ik was er bv iedere avond m'n gezicht mee. En 's ochtends was ik de kritieke punten van de kindjes met een washand. Als ze in bad gaan, was ik ze met m'n handen. Eerst zeep ik hun haren in, daarna met een beetje zeep die kritieke punten, en dan even afspoelen. Vagina wassen we niet met zeep, meer van gewoon wat water er langs laten lopen wordt dat toch ook niet schoon? Ik was 't dus met water + m'n handen (mijn handen zijn dan echt wel schoon hoor, hoef ik niet te ontsmetten ). Oh in bad gebruiken we een washandje voor over de ogen bij 't uitspoelen van de haren.
Ik zou dat ook met washandje doen. Sta er echt van te kijken dat sommige zichzelf met de hand wassen. Ik moet er niet aan denken om mijn fluit met mijn handen te wassen
Niet dat ik weet wat je met een fluit bedoelt, maar ik neem aan je vagina, maar hoezo moet je er niet aan denken? Ben je dan vies van jezelf ofzo? Op washandjes zitten doorgaans volgens mij meer bacteriën dan op je handen wanneer je onder de douche staat.
Voor m'n fluit heb ik zo'n speciaal raggertje, want daar kom ik met m'n vingers niet bij hoor. Ik neem iig aan dat je het over een muziekinstrument hebt? Edit; oooh je bedoelt vagina! Nee, daar moet je natuurlijk niet met je blote vingers aan zitten, blegh zeg!
Haha, helemaal me eens En Carino, daar hoef je niet vies van jezelf voor te zijn hoor, masr een washandje is niet voor niets uitgevonden en vind dat toch wel frisser dan met je handen de boel opfrissen van onder.
Haha hier heb ik, als jongens moeder, nog nooit serieus over na gedacht! De piemel waste ik ook altijd met de hand. Toen ze oud genoeg waren om het naar achteren te trekken, deden ze het zelf. En ik was alles met de hand, behalve het gezicht van de mannen. Daar gaat s ochtends een washandje overheen. Maar ieeeeh bah! Je vagina met je BLOTE handen aanraken 😱 Lekker warm onder de douche en zo, jekkes.
Volgens mij deed ik dat in bad wel met mijn handen, maar een wasbeurt tussendoor deed ik met een washandje. Voor mezelf geldt eigenlijk hetzelfde.
Ik ben echt niet vies van mijzelf hoor, ik begrijp dat er straks een kind door moet en er hebben genoeg vreemden aangezeten tijdens de MMM. Mijn washandjes worden gewassen op 60 graden, dus dat is altijd schoon. Mijn handen doe ik van alles mee, en ik heb lekker lange nagels. Moet er niet aan denken dat er iets onder m'n nagels zit dat ik dat zo mijn fluit (yup, vagina ) in stop.
Als ik mijn - niet bestaande partner - zou vragen waarom hij z'n eigen kind niet met een washandje wast, zou het me dus 1 al opgevallen zijn en 2 het raar vinden (want waarom vraag je het uberhaupt). Imo maakt ze het er dus van.
Aah kom op, beetje flauw doen mag toch wel? Ik snap echt niet wat er zo verschrikkelijk is aan zonder washandje je vagina wassen Iemand had 't over vieze nagels, maar als ik me was, was ik ook m'n handen, dus die zijn dan echt niet vies hoor Ik ben echt niet onvriendelijk hoor Maar ik hou wel van flauw
Iemand? Je maakt de meeste onvriendelijke opmerkingen maar ze gewoon recht op de man af dan weer net niet. Beetje jammer.
Huh? Wat dan? Kennelijk vat je ze dan anders op dan ik ze bedoel? Jij zegt dat je er niet aan moet dénken jezelf met je handen te wassen, alsof het extreem ranzig is als je dat toch zou doen. Dat is het niet. Daarom reageer ik flauw. Dat is toch niet onvriendelijk maar net niet op de man af? Ik beledig je toch niet? Als dat wel het geval is, dan excuses! Ik vond het gewoon erg opvallend dat je het kennelijk zo vies vindt.
Hier gebruiken wij voor kids washandjes, oudste is meisje van 3,5 jaar, en jongste jongetje van 14 maanden. Voor de oudste inmiddels gewone washandjes, voor de jongste nog hydrofiele. Oudste wast haar vagina ook zelf nog even na met washandje, en water vanuit t bad, waar dus sop in zit. Zelf hebben wij zo een Badspons, zo een soort bol/bloem, die er niet fijn uitzien, maar super zijn.