slijm bij dreigende miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hai,

ik had mijn verhaal al neergezet bij het onderdeeltje miskraam omdat ik wilde weten of anderen dit ook hadden gehad.

toch wil ik de vraag ook aan jullie stellen:
    op 26 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

op 20 november, twee dagen voor mijn NOD, heb ik positief getest.
    op 5 december heb ik een echo gehad in het ziekenhuis en daar werd me verteld dat ik op 6 december zes weken zwanger was.

op 9 december kreeg ik last van lichtroze bloedverlies die op 10 december alsmaar erger werd, waardoor ik op de ehbo post ben terecht gekomen.
    aldaar is weer een echo gemaakt en de dienstdoende gyno vertelde me dat het vruchtje veel kleiner is dan zes weken

de dag erna moest ik weer naar de spoedpoli vanwege nog erger bloedverlies en daar werd me door een derde gyna verteld dat ik deze aankomende week een miskraam moest verwachten.
    ik vermoed zelf dat het vruchtje is afgestorven...en ik heb eigenlijk vrede met de miskraam..

maar nu neemt die bloeding af, de stolsels zijn verdwenen, de kleur van de bloeding wordt weer roze en ik heb ontzettend veel slijm.
    ik heb geen buikpijn maar ook geen zwangerschapsverschijnselen, die ik trouwens helemaal nooit heb gehad. alleen wat last van gevoelige borsten.

mijn vraag is dus heel technisch...bij eerdere MK's had ik alleen last van heftig maar puur bloedverlies en krampen. dus waar komt dat slijm nou ineens vandaan?

weten jullie hier een antwoord op?

dank je wel

Aoife

2. Niet meer actief

Nou,

inmiddels weet ik dat dat alles van doen heeft met de gehele miskraam.

de vraag hoeft niet meer beantwoord te worden

bedankt.

Aoife

Deel Deze Pagina