Hey allemaal ik heb een kleine vraagje.Moest net mijn meterstanden doorgeven en ze gaven aan dat ik 132w heb verbruikt het hele jaar.Nu vraag ik mij af of dat veel is of niet want heb echt geen zin om te moeten terug betalen. Wij betalen voor een gezin met 5 personen 90 euro aan water per kwartaal. Ben benieuwd.
Veels te veel. Heb 2 aquariums dus daar zit het ''probleem'' betalen ook 90 voor 3 personen. moest dit jaar 60 euro bij betalen.
Wij hebben de afgelopen 2jaar gemiddeld 100m3 aan water verbruikt, 4 personen. We betalen 30 p/m. We krijgen altijd een klein bedrag terug.
Wij betalen 9 euro per maand en hebben nooit meer dan 20 euro moeten bijbetalen aan het einde vh jaar. 2 volwassenen, 1 kind.
Net de afrekening er bij gepakt, 2011/2012 150 2012/2013 152 2013/2014 166 2 volwassenen en 3 kinderen.
Wij gebruiken 95 kuub. 2 volwassen en 1 kind. Betalen daarvoor 59 euro per maand maar hier zit ook de gemeentelijke afvalheffing bij in.
Wij verbruiken zo'n 100m3 per jaar. Kost ons 13 per maand ongeveer. Nu nog 2 volwassenen, 1 kind. Word straks wel meer aangezien nr. 2 onderweg is.
Hoe kan het dat ik hier zo'n hoge bedragen lees? Ik snap niet waarom wij dan maar 9 euro betalen, ik let echt helemaal niet zo op hoeveel water ik gebruik
Wij betalen 10 x per jaar 15 euro. 2 volwassen en 1 kind. Geen idee hoe we het doen want douchen echt elke dag zijn altijd thuis dus wc spoelt geregeld ..