nu lijkt het dat je een set van 3 doppers krijgt maar dat kan bijna niet kloppen voor die prijs? Wat lees ik verkeerd?
Geen idee, ik lees het hetzelfde als jij. Maar dat lijkt me inderdaad haast onmogelijk voor die prijs. Maar ik zou het gewoon bestellen en dan achteraf betalen. Dan kan je het altijd nog retour sturen toch?
Ik zie het ook niet, lijkt echt een set met 3 doppers.. goede deal! ik zou snel bestellen als je ze wilt, voordat ze erachter komen en als het toch anders blijkt kan het gratis terug... (wel naar externe verkoper zie ik)
https://www.bol.com/nl/p/dopper-dutch-set-coral-red-pure-white-pacific-blue/9200000092709678/?promo=mhp_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_1_&bltgh=kC9--dtox9qaEmBilotBog.5.7.ProductImage
Ben benieuwd of dit gaat uitlopen in een hoogslaper rel Leenbakker had ooit een foute prijs staan bij een hoogslaper en 1000 mensen gingen gelijk dat bed bestellen en eisten hun bed Ik zou de link verwijderen
Als je de link laat staan krijg je ze zeker niet hahaha ineens 100 gelijktijdige bestellingen loopt wel in de gaten