Ik heb een app m'n iPad en iPhone (ideaal) maar zou toch graag een apart apparaat willen hebben met watergeluiden ed Op een of andere manier nergens te vinden of voor 100.. Iemand een goedkoper alternatief? Wil juist soms niet m'n iPad of iPhone er voor gebruiken dus graag de link naar zo n soort apparaat als ze nog bestaan?
Ik weet wel dat er nog cd's zijn maar qua apparatuur heb ik geen idee. Ik weet wel dat je via Spotify allerlei soorten water jungle geluiden hebt. Maar dan moet je of je iphone of iPad gaan gebruiken
Voor kinderen heb je wel deze tranquil turtle. Projecteert ook nog bewegende golfjes op je plafond haha! (En zee geluidjes dus). Wij hebben hem! Maar zeker niet wat je zoekt haha? Bekijk bijlage 438330 bol.com | Cloud b Nachtlampje Tranquil Turtle Aqua | Baby
Nee heb idd al apps op m'n tel ipad zoek juist iets dat ik kan gebruiken zonder dat ik m'n tel of ipad nodig heb
Dies wel leuk zeg hihi Hoe klinkt t? Als n stromende waterkraan/regen of echt meer golven vd zee? Want dan zoek ik iets anders bedankt alvast voor t meedenken
Waarom dan? Val je dan makkelijker in slaap of zo? Ik ben gezegend met slaapstand, zet gewoon "de knop" uit en dan slaap ik, dus ik kan me daar niets bij voorstellen....
Ik zat te denken. Onze katten hebben een drinkfonteintje. Daar stroomt ook water in en je hoort dan dus de hele tijd dat stromende water. Is dat niets? Zoiets bedoel ik: Cat Mate drinkfontein 2 liter | zooplus.nl
Gaf al aan dat ik op m'n tel n iPad apps ermee heb Wil juist iets waarvoor ik m'n tel of iPad niet hoef te gebruiken! Maar lief dat je mee denkt
Nou... kennissen hebben deze en ik vind die behoorlijk luid. Maar goed, weet niet hoe hard je het wilt hebben.. Drinkwell 360 kattenfontein 3,8 l | zooplus.nl