Vraagje over Yepp mini

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door amls, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amls

amls Lid

10 nov 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik in de fietsenwinkel een Yepp mini stoeltje bekeken dat op een fiets gemonteerd was. Ik wil mijn bobike stoeltje vervangen door een Yepp omdat ik zo tevreden ben over het achterzitje (en het dan ook mooi bij elkaar staat).
    Maar ik vond het helemaal niet zo stevig ogen eigenlijk. Er zat een beetje speling in het stoeltje ten opzichte van dat montageblokje. Ik kon het stoeltje dus een heel klein beetje heen en weer bewegen. Hoort dit? Mijn achterzitje zit echt stevig vast. Heeft iemand een Yepp mini en is dat bij jullie ook zo?

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Heb net ff gekeken voor je en ja, hier ook een minimale speling. Echt maar heeeeeel weinig. Ik heb het stoeltje ongeveer 2 jaar nu. Ben er zeer tevreden over. Ik heb het trouwens via De grootste en goedkoopste online GMG Yepp shop! gekocht. Was toen de goedkoopste. Geen idee of dat nog steeds zo is hoor.

Het stoeltje zit erg goed vast. Wel dus die minimale speling. Binnenkort zal ik de Yepp maxi gaan aanschaffen. Waarschijnlijk heeft die ook wat speling?

3. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    (windscherm heb ik er ook bij trouwens)

4. amls

amls Lid

10 nov 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Aleida, bedankt voor je antwoord. Ik heb hem toch besteld! Ik kan niet wachten tot ik hem binnen krijg.
    Ik heb ook nog even naar het achterzitje gekeken en daar zit idd ook wat speling in.. maar het zal wel goed zijn denk ik.

5. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Die van ons heeft ook een klein beetje speling. Vond mijn vriend ook raar in het begin, maar heeft alles nagekeken en het zit toch echt allemaal goed vast ;)

Deel Deze Pagina