Vraagje over z&k ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lara1982, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Slunae; thanks! Ook weer handig om te weten!
    Klussen is vannacht niets geworden. Lief was pas om 2 uur thuis en ik hoorde 2 uur later de wekker weer gaan. Ik vertrouw dus maar op maaandagavond. Verder ben ik erg benieuwd wat de test vanavond aangeeft..
    Wordt vervolgd!

@Lara: jij meer succes gehad ;)

2. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en die was weer een stuk lichter dus ik denk dat ik vannacht mijn piek heb gehad ofzo. Blijbaar zijn de wondfo testen gewoon langer positief en zijn de z&k testen maar heel kort en op het juiste moment knalpositief.

@Lizzy14, yep hier wel gezellig gehad:D balen dat het er bij jullie niet in zit gister, hopelijk idd maandag genoeg geweest;)

@Slunae,thx dat je je test ook even wilde delen:)

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik vind hem wederom negatief hoor ?
    Hij is niet zo donker als de c-streep.

Dit was overigens mijn z&k ovutest:

4. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Misschien op de foto niet maar in het echt was hij even donker, en als je de rest leest zie je dat ik met een andere wel een knaltest had. Denk dat de z&ktest zo werkt dat hij bv maar 2-3 uur heel donker is.

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Nee, juist niet...ik wilde ermee zeggen dat mijn testen ook nooit knal worden maar dat de meesten hier vinden dat zo'n test echt knal moet zijn, wilde ik je laten weten dat er bij sensitest 2 testresultaten kunnen voorkomen. Omdat sommige vrouwen minder LH aan maken en dat het dus kan voorkomen dat zo'n vrouw nooit een knaltest krijgt. Vandaar dat ik nu ook de testen van z&k gebruik om te kijken of ik nu wel duidelijkere testen krijg.

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Nogevengeduld:
    Dankje, dan heb ik je toch goed begrepen :D
    Ik ben heel erg benieuwd wat de test vanavond nog doet..
    Bedankt voor de uitleg!

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Selena149: potverdorie meid.. krijg jij even gelijk!
    Iets met een lh-piek!!:D:D:D:D:D:D

Wij weten wat ons te doen staat vannacht!

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Kijk, dat is een mooie ! :D
    Veel klusplezier !

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Selena: dankje! Dat is helemaal goed gekomen haha.
    Blijft toch speciaal die dagen..
    Vanochtend overigens heel duidelijk ovulatiepijn gevoeld en kort daarop ook mijn eisprong. De test is nu ook weer negatief.
    Hele korte maar heftige LH-piek dus.
    Nu maar afwachten of ik over 2 weken weer zo'n mooie positieve test mag vasthouden :D

Deel Deze Pagina