Hallo mensen, Vanmorgen heeben we het eerste potje zaad ingeleverd. Vriendlief vond het resultaat maar weinig, alhoewel de bodem helemaal bedenkt was van het potje.Was toch een klein laagje. Hopenlijk voldoende. Het was best stevig spul vond ik zelf. Iemand een idee of het stevig moet zijn of wat waterig? Weet ook iemand hoelang het duurt voor de uitslag er is? Woensdag weer een potje inleveren! Groetjes Cindy
hoi meid spannend zeg ik hoop dat de uitslag goed is! bij ons duurde het een kleine week voordat we de uitslag kregen dus.... succes met wachten
In het begin is het wat stevig. Naarmate het langer in het potje zit, wordt het wateriger. Mannen denken vaker dat het te weinig is, maar het is vaak wel voldoende. Ze willen het liefste het hele potje volkrijgen .
SPannend hoor! Bij ons duurde het een week voor de uitslag er was. Succes met wachten en ik hoop op een goede uitslag.
Wij keken de eerste keer ook op van de grootte van het potje, maar ja als je een dun/klein potje hebt word het moeilijk mikken! Bij mijn man was de ene keer wel, de andere keer nog niet eens de bodem bedekt, maar alle keren heeft het lab goed kunnen zien wat de kwaliteit op dat moment was. (even voor duidelijkheid; wij hebben 6 potje in moeten leveren, omdat kwaliteit sterk verminderd was in aantal jaar, 6 potjes is dus niet altijd noodzakelijk) Groetjes Maamaa
Heel veel succes ik hoop voor jullie dat de uitslag goed is. En net wat de meiden zeggen een klein beetje is genoeg.