Bij ons ziekenhuis was niet echt een speciaal hokje bij het lab.... Manlief heeft het daar op de wc gedaan.........En toen stond het binnen 30 seconden op het lab.............
bij ons in het ziekenhuis hebben ze 1 lab en daar komen alle poli's samen. mij maakt het ook niet zo meer uit hoor maar is voor mannen denk toch anders xxx
het hokje hier is een stukje verder van het lab , maar je lopt wel met een tasje . 30 sec is wel heel erg snel , mijn vriend heeft er op de klok af 9 minuten over gedaan , we moesten de tijd opnemen (waarom... geen flauw idee)
mijn man deed het ook gewoon thuis daarna meteen naar het ziekenhuis, hij deed het altijd in folie met een sok erom heen en dan in zijn jaszak (binnenkant) xxx Maria
dat is het ook kaatje haha je had de zusters wel eens moeten zien kijken hihi dat was toen voor de IUi toen liep ik mee, hij gaf het gewoon netjes af, zo een jong zustertje keek mijn man aan en zei wilt uw de sok terug hahaha xxxx
haha geweldig.. maar was er een speciale reden waarom het zo verpakt werd? heb wel eens gehoord dat het zaad donker bewaard moet blijven maar bij ons in het ziekenhuis hebben ze geloof ik van die donkere potjes waar je niet doorheen kunt kijken. liefs kaatje
hahahaha ik denk dat als ik tegen mijn man zegt dat hij er folie en een sok om heen moet doen dat hij er dan erger zou vinden om te brengen dan nu.
ja idd. dan loop je toch meer te kijk als met "alleen maar" een potje.. zou er misschien wel iets van een papieren tasje of doekje ofzo omheen doen zodat niet heel de wachtkamer ziet wat er in zit.
mijn man moet altijd heel vroeg potje brengen, dus er zit dan volgens mij nog niemand. (tussen 8 en half 9) Maar heb hem wel eens gevraagd hoe hij dat vind.. acht ja zei hij: die meiden zijn wel wat gewend daar. Ik haal het zo uit mijn zak en plant het op de balie hahahahahah (jaja )
ja idd. zeker als het niet meer de eerste keer is gaat het steeds makkelijker.. vond de eerste paar keer FM ook niets hoor. zeker niet omdat ik af en toe een andere man krijg. heb er nu al 4 gehad.. vond het eerst alles behalve leuk maar later gaat we gewoon die knop om en denk ik "het is hun werk en ze doen niets anders" Liefs kaatje
jeetje dat is wel veel ja. heb tot nu toe 2 gyns gehad, 1tje maar 1malig, de mijne had zijn hand gebroken. ik merkte gister ook weer dat je die schaamte een beetje voorbij bent. stapte echt zo op die stoel en zit dan te kijken naar het scherm, de gyn verteld, dus dan ben ik echt niet bezig met het feit dat hij in mijn doos aan het wroeten is hahahaah
nee idd dan is het alleen maar belangrijk of er een eitje groeit ja of nee. Ik heb in principe een vrouwelijke gyn maar die is op dinsdag vrij en nou komt het dus wel eens voor dat ik op dinsdag een FM heb of dat ze op vakantie is dus dan wordt ik bij een willekeurige arts geplaatst..maakt me eigenlijk niet zoveel meer uit. zijn gelukkig allemaal wat oudere mannen met veel ervaring.. zou het dus een stuk ongemakkelijker vinden als ik bij een jongen van 28 ofzo op de stoel moest gaan liggen.
Geweldig! Hebben jullie nog meer leuke ideeen..... Folie....sokken .......? Wij hebben elke keer een ander, begin vond ik het ook een raar idee, maar inderdaad hup die stoel in (ben niet zo groot dus een beetje klimmen) en liggen maar ze kijken daar elke keer naar zo'n grot dus ik maak me niet meer druk. Liefs Schaapje
in belgie moet je het binnen 1 uur brengen. mag dus wel thuis gedaan worden als je kort genoeg in de buurt woont
Gewoon in z'n t-shirt / trui en dan het shirt/bij de broek in doen...blijft het lekker op temperatuur... Succes, liefs Ester.
wij moeten t binnen n uur bengen (in nijmegen vwz of als t in t weekend valt umc radboud) en ik doe het altijd warm houden tijdens t auto rijden tussen mn benen zetten,