hoi hoi. nou hij kan vrijdagochtend tussen 8 en half 9 terecht om het te brengen.. het moet idd binnen een uur in het ziekenhuis zijn. het is van hier naar het ziekenhuis een half uur en je zit in de spits dus we gaan het er niet op gokken.. met andere woorden het gebeurd in het ziekenhuis op een invalide wc ofzo haha.. Ben benieuwd naar de uitslag. liefs kaatje
hoi hoi. we kunnen vandaag bellen voor de uitslag.. doen dit rond 11.30 zodat we samen thuis zijn. hoop op goed nieuws want ik zit nu met een overstimulatie thuis..13 eitjes ! een pijn dat het doet... Liefs kaatje
ja idd. de eerste 14 dagen helemaal niets en toen opeens in 3 dagen 13 eitjes. Spuit 225 mg menopur dus heeft denk daar mee te maken. Liefs kaatje
Nee als we zo doorgaan kan ik zwanger worden van een 6ling en das volgens de gyn ( en ons) niet de bedoeling. Moet nu mijn ongi afwachten en dan gesprek voor een LEO behandeling. Liefs kaatje
hoi hoi. nou de gyn was niet aanwezig. Volgens de assistent was er een kleine afwijking te zien waar we ons verder niet druk om hoeven te maken. Ze wil het toch nog wel een keer door de arts laten beoordelen dus moet maandagochtend even terug bellen. liefs kaatje
nou zeg, daar ben je lekker mee. moet je weer wachten. ze mag trouwens geen interpretatie doen van de uitslagen. wij moeten ook altijd aan de gyn vragen, ze vertellen niks.
nee idd. ze vroeg eerst "vind je het erg om tot maandag te wachten" waarop ik antwoorde dat ik het niet erg vond maar het toch wel graag nu wilde wteten.. We wachten het maar af... vriendje is iig gerustgesteld.. (voor mij wel weer een domper omdat het nu toch weer helemaal bij mij ligt).. ach ja 1 iemand die verminderd vruchtbaar is is beter te behandelen dan dat je samen verminderd vruchtbaar bent. liefs kaatje
precies, balen voor jou! maar als het dubbelop zou zijn word het alleen maar moeilijk om te behandelen.
Balen dat je nu nog weer moet wachten zeg! Ben benieuwd wat ze nu maandag zeggen! Dat duurt nog hardstikke lang!
Ja vertel mij wat ! Maar ja moet toch wachten op mijn ongi dus hoef niet bang te zijn dat we voor niets klussen haha. hebben nu een paar weekjes rust om bij te tanken. liefs kaatje