Vraagje over zelf spelen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

De laatste paar dagen kan ons zoontje zichzelf slecht vermaken. Zodra ik even op de bank ga zitten komt hij naar me toe gekropen en wil hij beetje hangerig bij me staan/zitten. Als ik hem op schoot neem wil hij er meteen weer af. Is dit herkenbaar voor jullie en hoe gaan jullie er mee om. Als ik dan met hem naar zijn speeltjes ga en erbij ga zitten gaat het prima. Maar zodra ik wegga en op de bank mijn thee wil drinken komt hij er aan;)

Zou hij misschien nieuwe uitdagingen qua speelgoed nodig hebben? En zo ja hebben jullie tips voor iets leuks hij is bijna 1. Hij heeft genoeg speelgoed maar dat is ook nog wel echt babyspeelgoed?

gr vruchtje

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Rond elf maanden is er volgens mij een sprong en wat je beschrijft kan daar wel bij horen. Bij mama willen zijn, maar ook weer niet. Beetje humeurig en zo. Bij hem in de buurt gaan zitten en even met hem spelen kan al helpen. Nieuw speelgoed hoeft daar niet bij te helpen, wel kan het helpen als je hem iets nieuws leert met spelen. Bijvoorbeeld torens bouwen met blokken, of zo.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ik herken je verhaal voor een deel. De ene dag hebben wij precies hetzelfde en de andere dag vermaakt ze zich prima. Misschien inderdaad de leeftijd???
    Het speelgoed is hier precies hetzelfde. Wij hebben ook speelgoed dat eigenlijk niet meer geschikt is voor haar leeftijd (bijtringen, rammeldingetjes, etc.). Maar ik ga nog maar even niets kopen, ze is, net als jouw zoontje, bijna jarig.:D
    Wat ook leuk is om te geven is bv een plastic pollepel, lege fles (dop stevig dichtdraaien), beslagkom. Onze meid heeft zich eergisteren een half uur met een lege spafles vermaakt:( haha.
    Sterkte ermee. Hoop dat je snel weer rustig je thee kan drinken, hihi.

Groetjes shampoo

PS: klopt je banner nog wel??? Onze kids zijn toch niet even oud? Ik meen dat jouw zoontje 3 dagen ouder is dan mijn dochter :(

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    shampoo: ja ik dacht ook dat ze niet even oud waren. Mijn zoontje is van 30 maart. Maar ik keek het net even na en het staat goed ingevuld. Staat hij bij jou ook goed ingevuld?

5. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Huh??? Bij mij klopt het ook.... Mijn dochter is van 2 april. Ze was dinsdag 2 maart 11 maanden. Op dinsdag 9 maart 11 maanden en 1 week. En nu is het zaterdag, dus 4 dagen verder. Kom ik uit op 11 maanden, 1 week en 4 dagen.
    Dat is vreemd...

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja dat is zeker vreemd. Net nog gekeken. Ik ga wel even op nieuw een banner plaatsen kijken of dat helpt:)

7. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb net gekeken bij een nieuwe banner hier op ZP en zowel bij jouw áls mijn datum komt er 11 maanden, 1 week en 4 dagen te staan.... Raar hè, terwijl ze toch 3 dagen schelen.:(

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja dat is zeker heel raar zeg! Maar vraag me alleen nu nog af of die bij mij niet klopt of bij jou niet8)

9. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ja... weet jij nog een andere site met banners? Ik ga even googlen, nu wil ik het weten ook, haha. Ik laat het je weten zodra ik meer weet:D

10. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Nou, nu snap ik er helemaal niets meer van....
    Op Baby Brabbel zijn allebei onze kids ook 11 maanden, 1 week en 4 dagen oud.:(:(:(:(:(:(:(:(

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou het ook echt niet weten. Zelfs net even aan mannetje gevraagd die heeft ook geen idee.

Deel Deze Pagina