Pffff, ik word knetter van mijn dochter. Niet goed drinken, niet goed slapen, niet veel eten, en dan juist weer wel Zeker 's avonds wil ik zo graag even wat tijd hebben voor mezelf, maar juist dan wil ze niet slapen. Ze ligt nu al een paar avonden pas om half 9 te slapen, terwijl ze normaal voor half 7 al slaapt. Ze is hartstikke moe, maar ligt echt hard te huilen. Ze is helemaal geen huilbaby! En als ze op schoot zit, is het goed. Kan dit er mee te maken hebben? Want ik dacht, als ze pijn heeft zou ze ook op schoot wel huilen, of niet? Ik zie wel een beetje een witte waas onder het tandvlees, en het zijn ook wel bobbels, maar voor m'n gevoel zitten die er altijd al zo... Iemand tips? Gewoon uit bed halen of juist laten liggen?
Heb hetzelfde gehad en ik heb het op misschien tanden en een sprong gegooid voor mezelf. Ze is er trouwens nog niet helemaal vanaf want zichzelf vermaken is er niet meer bij. Ze wil bij mama op schoot hangen en mij in elkaar meppen enzo. De box, speelkleed en schommelstoel zijn voor 2 minuten leuk en verder niet. Word er ook wel eens gek van ja
Overdag is ze heel vrolijk, maar drinkt alleen niet zo veel. Ik baal alleen zo van die lange huilbuien 's avonds en ik weet niet goed wat ik er aan kan doen!
Mijn meisje had dit ook vanaf 2maanden. Met 4 maanden kwamen de eerste 2 tandjes door. 3 weken geleden had ze het weer even, toen kwamen er 3 tandjes door. Afgelopen weer weer 1 door maar hier heeft ze totaal geen last van gehad. De volgende is onderweg en hier heeft ze ook geen last van. Misschien een tandje, die voelen ze al als ze pas net onderweg zijn, dan kan het nog maanden duren soms. Soms zijn ze ook vrij snel door.
Als het een sprong zou kunnen zijn dan kun je ben ik bang alleen maar troost bieden hoe irri het ook kan zijn omdat je wel eens wat anders wil dan de hele dag mama te zijn. Moet weer over gaan hahahaha. Als het tanden zijn hopen dat ze snel doorkomen.
Tanden kunnen echt lang duren helaas. Aaron heeft er ook al zeker 2 maanden regelmatig last van en er staan er ook zeker 4 helemaal aan de oppervlakte en de andere 6 zijn nog bobbels, maar niks door helaas. Sterkte!
Bij onze dochter gaat het net zo. Met 5 maanden kwamen haar eerste 2 ondertandjes door en toen had zo ook veel last aan het einde van de dag. Nu ook weer, rond 17:30 wordt ze jengelig, soms rode wangen, wil ze niet meer eten en is ze bijna constant aan het huilen... Ik kan echt aan haar merken dat het zeer doet. Eigenlijk is alleen op schoot zitten goed. Deze week is zijn er nog 2 ondertandjes doorgekomen en 1 voortand, die ernaast moet nog doorkomen. Zag vanavond dat er echt een grote rode dikke bult zat, vond het zo zielig dus heb haar wat sinaspril vloeibaar gegeven. Hoop dat we het voorlopig even hebben gehad
Kan heel vermoeiend zijn, hier soms ook van die avonden. Ik laat haar niet huilen maar haal haar uit bed. Soms beetje spelen, knuffelen, wat drinken en dan weer slapen. Die avondjes voor mezelf komen vanzelf wel weer.
Hier hebben we ook soms avonden dat ze niet wilt slapen en dan heel hard gaat huilen, ik laat haar ook niet huilen maar haal haar er weer uit. Ga dan met haar rondlopen, lekker kroelen, soms een beetje drinken of op de bank/bed met haar kroelen totdat ze weer rustig is en dan laat ik haar meestal nog even drinken en dan gaat ze weer terug naar bed, soms pikt ze dit niet en dan herhalen we weer heel de riedel van voor af aan totdat ze in slaap is gevallen.. Sterkte