Hebben jullie ook wel eens een dag dat echt ALLES tegen zit. Vanochtend stond ik op ging douchen,shampoo in me haar en weer uitgespoelt ...Toen creme spoeling in me haar Liep ik uit de douche me af te drogen merkte ik dat ik me cremespoeling niet uitgespoelt #zucht zucht#. Naar de kamers van Faye en Mailo om ze aan te kleden want ze gingen vandaag naar Oma en Opa ,ze aangekleed en al beneden faye en mailo eten gegeven en alles was klaar......Startte de auto niet Jeeeeeeeeeej wat was ik pissig . Oma gebeld om ons op te halen want ga niet in de stromende regen fietsen of lopen..... Daar aangekomen was ik de luiers vergeten.......Oef opa op de kids passenen Oma weer naar ons huis gereden enz . Ik ging rond 10 uur vanochtend namelijk bij vriendinnnen zitten ,want 1 van onze vriendinnen gaat binnekort trouwen .... Kwam ik daar binnen ( me moeder had me weer gebracht..) en ja hoor ik was in Poep getrapt aaah fijn helemaal schoongemaakt. Toen Gingen we ideeen opschrijven wat leuk was om voor ze te doen....Dat ging dan wel gelukkig goed..Voor gezorgd dat een vriendin van me ,mij wegbracht naar me moeder.......Was ik bij me moeder had ik net lekker geluncht. Wou ik een sigaretje roken Huh waar is me tas ............Lag die nog bij me vriendin...................Ik ben nu thuis...Ben benieuwd wat er nog op me te wachten staat vandaag ..... Ik ben der vandaag niet echt voor de volle 100 procent bij. Hebben jullie wel eens zo dag
Haha, wat erg! Maar ja, ik ken die dagen! Meestal heeft het bij mij met lompheid te maken. Zo had ik van de week al de foute ochtend. Ik stond op en struikelde over de strik van mijn ochtendjas die voor mijn voeten bungelde. Ik strompelde de slaapkamer in en vervolgens hoor ik vanaf bed: "ga je lekker LEO (Lomp En Onhandig)?" Ahum... Toen naar beneden, hup, vaatwasser uitruimen en een restje afwassen. En ja hoor, laat zo mijn prachtige kristallen wijnglas uit mijn handen kletteren! Oei! Daarna heeft het broodje jam van mijn dochter nog 6 meter vliegcursus door de woonkamer gekregen om vervolgens een foute landing op de muur te maken..... zucht..... Welkom wereld...
jij bent nog volop aan het ontzwangeren en ja ik heb ook weleens zo´n dag, erg irritant. ik heb het vaak als ik al moe ben en niet veel "rek" heb qua humeur. dan laat ik iets vallen en dan ben ik boos op mezelf en tijdens het oprapen stoot ik mijn hoofd en wordt nog chagarijniger! hihi!!
ik ook wil ik auto starten...doet niks. Blijkt dat er een steenmarter mn bougiekabel doorgeknabbeld heeft. Toen was mn dag al verpest :x Daarna voor school bezig. Printen op vaste pc...pc doet niks meer en laptop had ook al kuren,, dus uiteindelijk bijna niks kunnen doen en vandaag dus wat inhalen. Als ook 1x wat stuk gaat............. Maar had wel ineens gratis circuskaartjes in de bus ter compensatie denk ik
Aaargh, loop al de hele dag de kloten met de nieuwe router.. doet het niet. Loop ik met peuter en dreumes in de stromende regen vanaf de psz, blokkeert mn wiel opeens compleet. Ik lopen wroeten maar kreeg m niet meer rijdend, dochter liep ondertussen verder en struikelde over haar eigen poten MIDDENIN EEN PLAS! Daarbij mn zoontje nog eens enorme diarree en heeft in bed lekker lopen smeren ermee. Morgen weer een nieuwe dag.
Oh vreselijk, maar ook zo herkenbaar!!! Ik heb helaas regelmatig van dit soort dagen... Ik ben dan altijd erg gelukkig als ik mijn bed in kan hahah! LEO die moet ik echt onthouden hahah, geweldig!!!