Heerlijk die vakantie...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by yeps, Feb 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yeps

yeps Bekend lid

Aug 27, 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Oudste dochter zit sinds mei op school en ik merk dat ik de vakanties (waar ik op voorhand van vond dat ze er zoveel van hadden), echt heerlijk vind...
    Kids slapen uit en tutten de dag door. Soms zijn we de hele dag binnen aan t knutselen of met de Lego bezig. Andere dagen gaan we ergens naartoe of komen er vriendjes spelen. Heerlijk dat we niet gebonden zijn aan de schooltijden. En hoewel we allebei wel gewoon in deze week n paar dagen werken, is het onwijs relaxed.
    Wilde dit geluksgevoel gewoon even kwijt :)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik vind het ook zo relaxed, echt genieten! Lekker douchen als de kinderen samen aan het spelen zijn ipv een strak schema zodat iedereen op tijd klaar is. Lekker blijven liggen tot de kinderen wakker worden ipv om 6:30 op moeten staan. Ik vind het altijd wel leuk om even weg te gaan, al is het een klein boodschapje, maar de kinderen blijven het liefste thuis, even helemaal niets moeten! Maandag begint het gewone leven weer.... Ergens ook wel weer leuk, heb het schoolplein best gemist :)

3. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik vind het ook zo relaxed :) niet de hele tijd op de klok kijken, gewoon doen waar we zin in hebben en idd later van bed :) Mijn zoon is heerlijk aan het spelen steeds.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik kijk er ook naar uit haha, we moeten hier nog een weekje en dan ook vakantie.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja ik geniet er ook echt van! Hier zit het er helaas al weer op :(.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, ik ben dus echt blij dat de vakantie er weer op zit.... :)
    Thirza heeft -na een hele rare en intensieve start van de kraamtijd met ziekenhuisopnames en alles- nu echt een beetje moeite met het delen van de aandacht en vindt het verschrikkelijk om de hele dag thuis te zijn en er niet op uit te kunnen, waar het met een kleine baby thuis dus wel op neer komt.... :(
    Dus de dagen duurden deze week erg lang en dat relaxen is fijner op zaterdag als mijn man ook thuis is ;)
    Morgen heeft ze helaas nog vrij, (studiedag leerkrachten), maar dinsdag mag ze lekker weer! :)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja inderdaad heerlijk...even niks moeten

Wij gaan lekker vaak naar ballorig ( 3 keer) en verder veel knutselen, fietsen en de stad in.

Ook nog een keer met de trein. :)

8. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Ja, dat vind ik ook het grote voordeel van schoolgaande kinderen. Ik krijg zelf weer een vakantiegevoel :D.
    Fijne vakantie allemaal!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Ja die vakanties zijn fijn, al heb ik nog geen schoolgaand kind!maar voor mij in het onderwijs is het een must om op adem te komen van het werk met echt lastige pubers haha!en om mijn lessen en extra werkzaamheden voor te bereiden...echt als leraar heb je ook die vakanties nodig...je hebt geen idee!haha!

Geniet allemaal!

10. knap

knap Niet meer actief

Hier hebben ze pas volgende week vakantie maar vind het altijd fijn een weekje geen school. Even relaxen. Zes weken vind ik wel altijd lang duren haha. De oudste dit jaar het vmbo en de jongste volgend jaar feb naar school. Ze wisselen elkaar lekker af. ;)
    Heerlijk dus een weekje vakantie.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ik ben zo blij dat ze weer naar school gaan. Mijn oren doen nog pijn van al het geruzie, geschreeuw en geklier samen. Het huis was compleet ontploft, kamers volledig overhoop, en een berg strijkgoed, pfffft. Vandaag is het huis weer van mij :)

En dan van de zomer gewoon twee volle maanden vrij :$

Share This Page