Vraagje over zitzak

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zou jij doen?

1. Mooie aanbieding, zeker kopen!

2. Nee, ik zou doorsparen voor een originele fatboy

3. Andere keuze

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Mijn dochter is al een tijdje aan het sparen voor zo'n fatboy zitzak. Ze vind het geweldig! Maar ja, wel erg duur dus daar moet ze wel even voor sparen. Ze komt nu nog een klein beetje geld tekort.

Nu kregen we vandaag het foldertje van het kruidvat binnen waar ook een zitzak in staat voor 69,95! Das een koopje want een echte fatboy kost het dubbele.

Dit is 'm:
    http://www.internetvoordeel.nl/products ... 23140.html

Maar nu is mijn vraag: Zou je het doen? Of toch doorsparen voor zo'n originele? Iemand ervaring met een niet-fatboy-zitzak?

Groetjes Otje

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Koop maar een originele!
    Wij hebben zo`n nepperd gehad en het is zo`n verschil met de echte fatboy..
    Het zit gewoon niet zo lekker.

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zou een tweedehands fatboy via marktplaats kopen, denk ik... Ik heb laatst een klein model zitzak gekocht via het zitzakcenter.nl van het merk sit&joy en de kwaliteit viel me behoorlijk tegen!

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik zou een orginele kopen...wij hadden een nepperd en die zit toch echt niet zo lekker als een fatboy!

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik weet niet of je bij de postbank zit met je rekening..
    daar spaar je rentepunten automatisch op... en met die rentepunten kan je ook een fatboy kopen
    Fatboy The Original
    Adviesprijs € 169
    Postbankprijs € 84,50 + 8.450 rentepunten
    dat kost het dan :)

zal inderdaad ook een echte kopen ik heb hier een nepperd voor je het weet is de helft van je vullig eruit ;) succes

6. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik zou voor de Fatboy gaan want man, man, man wat baal je als die zitzak scheurt en je hele huis onder de statische piepschuimbolletjes zit.... Die Fatboys zijn ook goed schoon te houden trouwens. Enne, voor die 70 euries heb je op marktplaats zo eentje gevonden hoor!

Flientje

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    op MP heb je er al 1 voor 90 euro, nieuw!

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Als je Postbank hebt kan je kopen voor 84 euro 12 euro verzendkosten.
    Splinternieuw.

Heb er net eentje besteld voor de kamer van mijn zoon.
    Verschilt wel ong 30 euro met die van kruidvat, maar dan heb je wel kwaliteit.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik vind die fatboys ook zo leuk, twijfel al een hele tijd of ik er ook 1 ga kopen. Een tijdje geleden hebben we een wit met donkergrijze zitzak bij (ik geloof) Karwei gekocht. Ziet er leuk uit, maar het is wel een beetje een onhandige zak, beetje slappe hap met een te stugge buitenkant.

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb het er met mijn dochter over gehad en we hebben toch maar besloten dat het slimmer is om door te sparen voor een echte fatboy. Want anders ben je straks 70 euro kwijt voor een nep-versie waar je niet tevreden mee bent.
    Ze krijgt trouwens de helft van ons maar dat weet ze nog niet (vind ze vast erg leuk! :D )

Groetjes Otje

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Las in een krantje, als je nu een fatboy koopt krijgt je de kleine rond 'point' gratis. Bij Happy Living in Utrecht

Wij hebben er zelf 2 :oops: Eerst gekocht voor mijn man, maar toen vondt ik het ook zo heerlijk zitten, dat we nog 1 erbij hebben gekocht.

Deel Deze Pagina