Ik ben op zoek naar redelijk grote sjablonen voor letters. We willen misschien de babynaam op de muur verven maar om dat mooi strak te krijgen hebben we denk ik sjablonen nodig. Weet iemand een site oid?
Zelf print ik letters (of andere afbeeldingen) op groot formaat uit, dus 1 letter per A4-tje. Die knip ik dan uit en gebruik ik om een sjabloon te maken op dun plastic of dik karton (dit laatste werkt goed bij bijvoorbeeld spuitsneeuw, maar met verf heb ik het nooit geprobeerd) Misschien hebben anderen goeie tips voor sites waar sjablonen kant en klaar te koop zijn, dus ik blijf even meelezen!
weet zo geen site, maar hier in de stad hebben we zo'n hobbywinkeltje die dat soort dingen verkoopt, in verschillende lettertypes ook nog, hebben jullie dat niet???
In een scrapwinkel kan je vaak met een cricut letters uit papier laten snijden; dan heb je en een mal en de letter. Je kan dan altijd nog kiezen of je de letter op de muur plakt met bijv kneedgum of dat je de letters gaat stempelen op de muur.