Wie gaat ook voor zwanger in 2006 en is al even bezig??

Discussion in 'Zwanger worden' started by me31, Aug 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me31

me31 Lid

Aug 19, 2006
    8
    0
    0
    Gelderland
    hallo,

ik ben redelijk nieuw hier en ben benieuwd welke dames er nog meer voor een (eerste) zwangerschap in 2006 gaan en wellicht ook al even bezig zijn.

Ik zelf ben 31, en ga voor de eerste. We zijn (helaas) al even bezig en het kan me dan ook niet snel genoeg gaan. Iedere maand weer hopen en denken dat dit toch echt wel DE verschijnselen moeten zijn...maar tot nu toe nog niks...
    Vast heel herkenbaar ;)

Sonja en Ninetje hebben al voor me gependeld en houden het op nov. 06- jongen en okt. 06- jongen. Dus ik ben heel benieuwd, hoop natuurlijk dat 1 van beide gelijk heeft!

Ik zou het leuk vinden om jullie ervaringen te horen.
    En natuurlijk voor iedereen ook heel veel succes!

groetjes

me31

2. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Hoe lang zijn jullie al bezig? Leuk dat je meedoet, btw :)

3. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Hoi me31,

WIj gaan ook voor een zwangerschap in 2006. En zijn ook al een tijd bezig. Bijna een jaar........Ik denk ook iedere maand verschijnselen te hebben, maar helaas het is nooit iets.

Groetjes Ilse

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi,
    ik zou ook héél graag zwanger worden in 2006,wij zijn ook al een tijdje bezig.(17 maanden...)

Je verhaal is inderdaad heel herkenbaar! ;)
    Ik hoop dat je snel zwanger bent,veel succes! :D

5. winnie1984

winnie1984 Actief lid

Jul 4, 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Wij willen heel graag een wondertje in 2006 op de wereld zetten en we zijn nu al 4 maaden bezig,
    Sonja zei tegen me maart 2007 jongen en ninentje zei okt 2006 meisje :rolleyes:

Dus ben heel erg benieuwd, maar aan de andere kant denk ik wel ik laat de natuur zijn werk doen anders ben ik er teveel mee bezig en kan het nog wel eens lang duren :oops:

Succes met klussen meid

Liefs winnie

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Vier maanden is nog niet zo heel lang, na een jaar is het lang.
    Of er moet een reden zijn om eerder na de huisarts te stappen.

De meese raken wel zwanger binnen een jaar.

Ik ben vanaf oktober 2005 bezig om zwanger te raken en het is na 10 maanden pas raak.

Groetjes Anna.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik vind persoonlijk alles na een jaar pas lang!
    Iedere maand dat je moet wachten is te lang, maar sommige hebben er schijnbaar meer tijd voor nodig!

Wij zijn nu ongeveer 14 maanden bezig voor ons eerste kindje en dat vind ik nu lang gaan duren.
    Een miskraam in juli gehad en nu hopen dat het snel..en goed!! raak mag zijn.

Hoop dat je ook snel zwanger mag raken meis!

Succes!

Mirre

8. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    inderdaad een jaar is lang. wij zijn nu 8 maand bezig voor ons eerste kindje.

liefs san.

9. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ook wij zijn bezig voor ons eerste beebje. Afgelopen mei heb ik m'n spiraaltje eruit laten halen, maar loop een beetje te rommelen met m'n cyclussen dus voor m'n gevoel hebben we nog geen 1 eerlijke ronde gehad. Maar inmiddels dus ook alweer 4 maanden in de weer. De tijd vliegt!!
    En ja, een jaar duurt voor je gevoel misschien lang, omdat je zo graag wilt. Maar over het algemeen is het wel een beetje de gemiddelde tijd om zwanger te worden.... :(
    Succes allemaal meiden!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hoi hoi. ik ging eigenlijk al voor zwanger in 2005 maar helaas. ben gestopt in april 2005 en tot nu toe nog niet zwanger.

xxx

11. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi allemaal

Ook hier druk bezig voor de 1e zwangerschap. Sinds februari 2006 gestopt met de pil. Dus nog niet zo lang als sommige van jullie, maar ik vindt het wachten al erg moeilijk :oops: :oops: .
    Afgelopen maand heb ik geprobeerd er 'niet zo mee bezig te zijn', maar zoals je ziet heeft dat niets opgeleverd ;)
    Ik voel ieder maand andere dingen. Iedere maand hoope en iedere 1e cyclusdag weer een klein emotioneel dramaatje.
    Dag 2 is het humeur weer goed en zie ik het weer als een nieuwe ronde, nieuwe kansen. En kijk ik weer uit naar week 3 (dan ongeveer mijn eisprong). Herkenbaar?

groetjes, Sjaak

12. ACC

ACC Nieuw lid

Aug 22, 2006
    1
    0
    0
    bediende
    België
    Hoi iedereen,

Ja ook wij zijn bijna een jaar 'aan het proberen' maar tevergeefs hoor. We snakken beiden naar ons klein kindje, maar de natuur wil voorlopig niet mee vrees ik. :cry:
    Wanhopig zijn we nog niet hoor en deze reacties geven mij in ieder geval veel hoop!

Succes iedereen!

ACC

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wij zijn nu in de 6e ronde beland. Op zich niet zo heel erg lang dus, maar mijn bio-klokje tikt wel erg snel door....
    Ben inmiddels 39, dus erg veel tijd heb ik niet meer... ;)
    Oooohhh, ik kan soms zo jaloers worden op sommige leeftijden hier... :)

Maar, ik hoop dat het er in zit voor ons...en anders ben ik gewoon supergelukkig met mijn zoon van 13 en mijn hubbie. Dan zal ons leven heel anders worden dan dat ik nu hoop...maar absoluut niet minder leuk... :)

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Onze grootste wens is om in 2006 zwanger te mogen worden!

We zitten nu in ronde 9 en hopen dat we nu niet meer te lang hoeven te wachten!

Maar zoals je al gelezen hebt vind ik ook na 1 jaar lang te noemen maar wachten duurt altijd lang!

succes!

liefs nina

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Inmiddels in ronde 13.. ik hoop inderdaad wel op een baby (zwangerschap natuurlijk) in 2006.. anders word ik gek hihihihihi ;)

16. Passoatje

Passoatje Actief lid

Aug 20, 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Hoi,
    Zit zelf ook in ronde 6..En hoop deze keer raak te hebben dus duime maar :D
    en voor de rest van de meiden veeel succes want het is jullie echt gegunt! :)
    groetjes sara

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi Hoi,

Wij gaan ook voor een zwangerschap in 2006.
    20-12-05 laatste pil geslikt, in ronde 4 was het raak maar helaas werd het een MK...
    Das nu alweer bijna 3 maanden geleden dus zit nu in ronde 7 (=3e ronde na MK)...
    Ik hoop toch echt dat het ons voor december dit jaar gaat lukken...Maar goed helaas zit er niets anders op dan wachten .....

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo allemaal,

ook wij gaan voor een 1e kindje in 2006. Mijn man heeft al kinderen uit zijn eerste huwelijk, maar wil er dolgraag best nog wel eentje (of twee) met mij.

We zijn nu bezig met ronde 6. Best spannend dus. Dit is ook de 3e ronde sinds ik begonnen ben met tempen.

Oh ja, ik ben 37 (bijna 38) en vindt het heerlijk om de verschillende leeftijden te zien. Ik merk dat er vrouwen van 15 maar ook van 41 bij zitten. Allemaal heel veel succes (en diegene die al zwanger zijn...... veel plezier)...

Groetjes, Ingiemoppie

19. Niet meer actief

hoi
    wij gaan ook nog voor een zwangerschap in 2006
    het moet nog net kunnen voor ons dus.....
    wij zijn nu 26 maanden bezig
    en ik vind het nu ook wel lang genoeg duren eigenlijk
    kan niet wachten op die positieve test :D

20. Niet meer actief

Hoi

Natuurlijk willen wij ook zwanger zijn in 2006 van ons eerste kindje!
    En dat gaat gebeuren ook...ik weet ut zeker....ik voel 't, ik voel 't, ik voel 't :) Positief blijven denken heh. Ik zie het voor me, ik visualiseer me suf ;) :)

ik ben okt 2004 gestopt met de pil maar hebben verder niet bewust rond het ei geklust ofzo. Ook wij hadden zoiets van; wat gebeurd dat gebeurd, niet teveel mee bezig zijn. Maar de laatste tijd begon ik toch een beetje ongeduldig te worden en we doen vast iets verkeerd, dacht ik ;)
    Plus dat mijn biologisch klokje ook maar doortikt. En steeds harder lijkt wel. Dus 2 maanden geleden besloten er toch maar wat bewuster mee bezig te zijn. Veel klussen rond het ei, lichaam in de gaten houden ed.

Merk wel dat het wachten na de eisprong tot de NOD toch wel heel erg lang duurt. Maar dat krijg je ervan als je er bewust mee bezig gaat zijn ;)

Hopelijk laat ons eerste wondertje niet al te lang op zich wachten 8)

Liefs,
    Gerrina

Share This Page