heb vandaag een test gedaan maar negatief!! Maar nog steeds geen te bespeuren.. In mijn borsten (vooral de tepels) heb zo veel adertjes en men borsten zijn voller.. wie kan mij een beetje raad geven?? welke zwangere vrouw heeft ook pas laat positief getest? knuffel sara
hoi sara ik ben nu ook 6 dagen overtijd ik ga morgen of donderdag weer een test doen we blijven hopen zo lang de er nog niet zijn lifs miranda
Ik had bij mijn tweede zwangerschap ook pas na zo'n 2 wkn een posi test...zolang je niet ongi ben .... blijven hopen
Hier 8 dagen over tijd, en ik doe vrijdag weer een test. Was vorige week ook negatief. Dus blijf hopen.
Hoihoi, Ik ben 15 dagen overtijd , heb toen ik 4 dagen overtijd was getest, maar negatief, en ik denk er over om morgenochtend toch weer een testje te doen, hoewel ik denk dat die ook weer negatief is... Groetjes, Jorietje
hoi meis ik had echt precies hetzelfde als jij 3 juli gestopt met de pil 10 juli werd ik ongi en 16 augustus had ik een positiieve test in mijn handen dus was ruim 2 weken overtijd had ook heel veel kleine blauwe aders op mijn tepels en ze waren gevoeliger als normaal ik had tussen de 31 van juli en de 16 van augustus 5 nega testen en nu 3 positief en verder heb ik nog steeds nergens last van op mijn tepels na laat het ff weten ok liefs diana
Ik heb alleen verder nergens last van, tja beetje hoofdpijn en branderige ogen de laatste dagen en verder vandaag wat moeie benen, maar dat kan van alles zijn, denk ik...
Nou ik heb vandaag ook weer getest. En alweer was hij negatief. Maar ik krijg nu steeds kwaaltjes, heb nu ook pijnlijke borsten, voornamenlijk de tepels. Ik ben nu al 9 dagen over tijd, als ik volgende week nog niet ongesteld ben test ik maar weer op nieuw.
Hoi Cindy31, Ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik, ik ben 16 dagen overtijd en nu dus negatief getest... Om GEK van te worden...
Hoelang ben je al bezig om zwanger te worden? Voel je dat je ongi moet worden of zo. Beetje raar hé, dat je al zolang over tijd bent?
Ben begin februari gestopt met de pil, en vanaf mei/juni hopen we echt dat het raak is... Ik verlies nu al 3wk licht rose/bruin/rood bloed, maar tis niet te vergelijken met een normale ongi... Heel vreemd, maar ja we wachten nog maar ff af, heb nog niet veel moed om de dokter te bezoeken..