Plotse bloeding, help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door speeters, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi!

Ik heb een vervelend en raar probleem. Ik ben van zondag tot en met dinsdag ongi geweest, zoals normaal met propjes, rood bloed en slijm. Dinsdag was er al niet veel meer te bekennen en woensdag had ik alweer gewoon wit/bruin slijmverlies. Deze ochtend ook alles normaal, maar twee uurtjes geleden voelde ik plots iets druppen en mijn inlegkruisje zat vol helder bloed! Ik heb meteen even een tampon ingedaan en met een bang hart heb ik hem daarnet weer uitgehaald. Het bloedverlies viel nogal mee, maar en zat een tamelijk groot propje-slijmpje op de tampon. Een adertje zal het dus niet zijn.

Ik heb deze ongi heel weinig buikpijn gehad terwijl ik echt over de grond rol. Maandag had ik wel zoveel steken in mijn buik dat ik niet meer kon lopen of bewegen, maar ik dacht dat het gewoon van mijn darmen zou zijn.

Ik ben nog niet regelmatig na het stoppen met de pil en deze bloeding komt twee weken na mijn vorige bloeding (toen de laatste pil-bloeding).

Heeft nog iemand dit al ooit meegemaakt? Op dit moment vloei in niet zoveel meer, maar zou dit nog bij mijn menstruatie horen? Die was nochtans volledig gedaan. :(

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Het zou een eisprong bloeding kunnen zijn. Anders zou ik het niet weten!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kunt sowieso tussendoor bloedverliezen hoor...heel raar is dat niet. Ze noemen dat "spotting" of "doorbraakbloedingen" als je je er echt niet happy bij voelt kan je altijd je ha even bellen.

Succes!

Elmo

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb in mijn ongi heel vaak een pauze van een paar uur tot anderhalve dag, dan ineens heel even veel helder bloed en dan klaar.
    ik zou me er niet druk over maken!

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Voor mijn eisprong lijkt het nog een beetje vroeg, maar jullie antwoordjes stellen me wel gerust. Ik heb al vaker 'spotting' gehad maar dat was een klein beetje bloed of bruinverlies, terwijl nu plots alles onder het bloed zat ;)

Maar als ik niet de enige ben, dan ben ik gerustgesteld ;)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb een keer een eisprong van maar 18 dagen gehad. Ben toen toch maar ff naar de dokter geweest omdat ik ook daarvoor ook veel bloed heb verloren.

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Bedoel je een cyclus?

Een kortere cylcus kan het moeilijk zijn denk ik, vermits ik nog maar enkele dagen geleden ongi geworden ben.

Het bloedverlies is in ieder geval even plots als het begonnen was, ook weer opgehouden. Het zal toch met die stolsel te maken hebben gehad.

Bedankt voor de antwoordjes!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gelukkig is het alweer gestopt. Ik heb in die cyclus van 18 dagen 14 dagen bloedverlies gehad. Als je je zorgen maakt toch maar even naar de dokter, voor de zekerheid.

9. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja, er is echt helemaal niets meer te bekennen, ik heb zelfs alweer gewoon witte afscheiding :)

Je had een cyclus van 18 dagen en hebt 14 dagen bloed verloren? Dat is wel erg lang! Heb je dan toch nog een eisprong gehad?

Ik zie dat jij nu ongeveer je eisprong moet hebben, veel succes! ;)

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb toen geen eisprong gehad. Het heeft waarschijnlijk iets te maken gehad met een plekje op mijn baarmoedermond.

11. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik had ook 2 weken na mijn ongi een heftige bloeding opeens, de fert.arts dacht aan een eisprong bloeding, ik dacht dat niet. Daar was het teveel voor, zw-test gedaan--> zwanger, maar het werd dus een miskraam helaas....
    Ik hoop niet voor jou dat het bij jou ook zo was...

12. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Oké, dank je wel! Het was echt maar een superkorte bloeding maar heel plots en helder. Het liep er gewoon uit. We zien wel wat het was, mijn temperatuur is nog steeds erg laag dus ik denk niet dat het een eisprong was, maar ik wacht gewoon rustig af!

@ Marieke: Véél succes, ik hoop dat jullie snel zwanger morgen zijn! 33 rondes... da's niet niets... Ik hoop dat jullie snel opnieuw een positieve test in handen mogen hebben, en dat die vooral positief mag blijven!

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0

Deel Deze Pagina