zijn er hier meer mensen die kramp hebben? Ik heb maandag ongeveer mijn NOD, en heb al sinds afgelopen vrijdag (nu dus 6 dagen al) krampen in onderbuik. meestal maar licht maar wel bijna hele dag aanwezig. wordt er onzeker van. normaal krijg ik voor de ongi veel afscheiding, nu is er niets. ik loop steeds naar de wc om te kijken of er iets is, maar denk zelf dat het geen ongikrampen zijn. testen heeft nu nog weinig zin, zo vroeg. zijn er meer die dit hebben?
hoi peetje ik heb zelf al bijna 2 weken last van krampen en steken onder in me buik. en het gevoel dat ik steeds ongi moet worden ook telkens na de wc maar niks. ben benieuwd wat er nog meer voor een reacties komen gr patricia
Uhm... tja... ik had de vorige maand vanaf een week na eisprong krampen en een opgezette buik... Ik werd na 8 dagen overtijd toch nog ongesteld. Geen opbeurend bericht misschien. Waarom test je nog niet als je 3 dagen over tijd bent? Je kunt het proberen, misschien kun je je aandacht dan ergens anders op zetten? (Of juist niet omdat die test al positief is ) Ben je nu aan het werk? Flink doorwerken. Ben je vrij? Ga een terrasje pakken met dit weer! 8) En verder... I'll keep my fingers crossed.
ook ik heb sinds vorige week maandag giga krampen in mn buik gehad..begint nu minder te worden maar heb er 3 nachten door wakker gelegen..en de hele dag last..nu af en toe nog, maar 1,5 wk heftig griep kan t nie wezen die hebben we al gehad..dus wat t kon wezen geen idee..laten we maar hopen dat t is wat wij denken..haha groetjes
mijn banner klopt nie, had ei pas op dag 21. dus NOD ia aankomende maandag. heb getest maar was negatief had eigenlijk ook niet anders verwacht 4 dagen voor NOD
hey das grappig.. we moeten nog even geduld hebben he..haha ben wel heel benieuwd hoor. ben ook blij dat de kramp nu wat minder is..en al probeer ik er niet te veel aante denken door die steken af en toe ontkom je er niet aan he.. spannend
ja geduld pfff dat valt niet mee. en inderdaad je wordt er steeds weer even aan herinnerd bij z,n kramp maar gelukkig wordt het al een stuk minder. wat ik trouwens ook had dat ik snacht wakker werd en dan koude rilling over me hele lichaam kreeg ik hebdat nog nooit mee gemaakt. we houden elkaar op de hoogte gr patricia
Dat heb ik bij mijn vorige cyclus ook heel erg gehad, al 2 weken voordat ik ongesteld werd... het werd toen zo erg dat ik zelfs met spoed naar het ziekenhuis moest, en vervolgens hadden ze daar geen idee wat er aan de hand was! Deze maand heb ik het al weer circa 3 a 4 weken dagelijks, het komt en gaat, maar de ongie blijft weg. Volgens mij hoeft het niet altijd iets te betekenen, ik bedoel... er zal vast wel iets gaande zijn in je lichaam, maar wat.. dat blijft onduidelijk, en is volgens mijn HA niks om me zorgen over te maken! Aan de andere kant hoor ik ook van veel zwangere dames dat dit is wat ze in het begin van de zwangerschap voelden.. dus jaaaa wie zal het zeggen! Afwachten maar weer!
Hee peetje, Ik heb al vanaf 4 dagen na mijn ei kramp. Anders als ongikrampen. Inmiddels dus nog helemaal niks. zlef geen positieve test.
Bij mijn vorige cyclus had ik ook al een dikke week ervoor krampen en erge rugpijn. Wel erg vervelend. Een volle week ongi en een volle week ervoor last. Blijven nog twee "happy weeks" over....
Hey Peetje, zelf zit ik nu op dag 27 van mijn cyclus en vorige week had ik enorme buikkrampen. Ben 2 dagen thuis geweest, en die week ervoor ook een dag last van krampen (ik denk dat dat de eisprong misschien is geweest). Als je zo op het forum leest kan het vanalles zijn, dus helaas gewoon wachten totdat je kunt testen. Ik heb vandaag ook bloedverlies maar niet zoveel als normaal, las ook weer dat dat ook een innestelingbloeding kan zijn, dus ik moet ook weer wachten helaas. Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens.... nou ik word er soms echt gek van. Voor de zekerheid doe ik toch maar een test volgende week, je weet maar nooit....
ik ben pas sinds januari van de pil af. heb dit nog nooit eerder gehad. het begon ongeveer 6 dagen na de eisprong. het zijn geen pijnlijke krampen maar wel irritant want het is de hele dag aanwezig. Ik durf niet op iets positiefs te hopen want het kan net zo goed ongi zijn. alleen zijn alle andere tekenen van de ongi er nog niet, terwijl dat maandag toch zou moeten komen
Hey Peetje Ik ken het gevoel. Ben ook in januari gestopt met de pil. Ben ook overtijd. Heb op dag 2 getest. Negatief. HA zei dat ik moet afwachten. Zit ook met lage rugpijn, pijnlijke tekens. Weet niet dat dit van de ongi gaat zijn die misschien komt , of van een mogelijke zw... frustratie groetjes
Nou Beurtfight en Peetje24 We zitten met zijn drieen in hetzelfde schuitje! Ben benieuwd hoe het ons gaat verlopen.
idd, ik moet wachten tot maandag met testen, heb het gisteren geprobeerd maaar met 4 dagen voor NOD was het natuurlijk negatief
heee peetje wat zie ik gefeliciteerd waren die krampen en toch niet voor niets s6 en geniet ervan gr patricia
thnx, ben nog wel voorzichtig want pas maandag is me NOD. maar voor mijn gevoel staat er niks te komen.