Hallo, Heeft er hier iemand ervaring met de luxe zwangerschapstesten van de Kruidvat? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Kan ik ook savonds met deze testen testen. Ik heb deze aangeschaft, maar heb nog niet getest. Kan ook nog niet, want ik heb mn NOD nog niet en ik test echt pas na mn NOD. Kan ik gewoon deze gebruiken of raden jullie mij echt een andere aan? bedankt alvast, groetjes Marievs
Ik heb wel 20 positieve luxe kv testen gehad in maart als het er niet Meer zijn maar was toen echt niet zwanger hcg van 0,8 dus ik vind het troeptesten, kijk m'n fotoalbum daar staan ze allemaal in duidelijk een +
Oh, das minder! Was dit voor of na je nod? Welke raad jij aan? Ik weet dat die van claer blue erg goed zijn, maar ook enorm prijzig! Ik hoef ook geen gevoelige test, want ik test pas na nod! Die van 123thuistesten en dan die midstream?
Ik vind juist die 2 voor 5 euro super, ik had altijd met degene waar je overheen moest plassen en je een plus moest zien, dat ik toch altijd een plus leek te zien. Die hele goedkope zijn juist omo wit als je niet zwanger bent en zelfs 's avonds toen ik testte op mijn NOD zag je gewoon een streep.. ik vind die het meest duidelijk. En het leukst om te bewaren! (met een laag naggelak erover )
Ik heb er goede ervaringen mee.. die keer dat ik ermee getest heb.. apart dat ze ook vals kunnen geven en dan nog zo duidelijk ook.
Klopt ja, die heb ik ook gezien, maar er stond als houdbaarheidsdatum 31-12 bij. Stel dat ik ze voor die tijd nog niet nodig heb. Ik denk dat ik er wel zo 1 gaan bestellen als ik volgend weekend niet ongesteld ben geworden. Vandaag besteld, morgen in huis en anders even langs een winkel om er 1 te kopen .