hallo, morgen is het dan zover en word mijn kleine eruit gehaald. laat het op de ok doen, dus lichte narcose. kan ik het eindelijk gaan afsluiten en het een plaatsje geven. ben wel nerveus. om 11 uur moet ik er zijn en om 12.45 op de ok. groetjes nathalie
Hoi, Had even niet mee gelezen hier. Maar wat vervelend dat het nog niet uit zichzelf gekomen is. Ik wens je heel veel sterkte morgen! En ik was ook mega nerveus maar het valt best mee.. echt. Liefs
hoi, wat lief dat je naar me vraagt. het gaat niet goed. ik heb erg last van mijn emoties, nu ook weer kan gewoon wel huilen dat je naar me vraagt. daarbij heb ik pijn in mijn buik als ik zit of wat heb gedaan. dus daarom ben ik ook niet veel op het internet te vinden want als ik lig heb ik geen last. bloeden is gestopt, maar heb alleen er een ontsteking bij van het infuus, dus ab gehad en zalf, mijn arm is rood en pijnlijk. Weet je ik ben stom, ik dacht als het eruit is gaan we gewoon verder, ik dus de volgende dag ff een boodschapje op de fiets met noah mijn zoontje, niet dus, was kapot en het heeft er flinf ingehaht bij me. Ik dacht ook ik ga van de week weer werken. ik had dit niet verwacht dus het komt hard aan. In het zh is alles gelukkig goed gegaan, narcose is echt mee gevallen, gewoon lekker geslapen, daarna snel geplast en gegeten en gedronken en was om 3 uur alweer thuis. hoe gaat het met jou? groetjes van nathalie. weet niet of ik nou goed heb gedaan en het bericht persoonlijk naar je hebt gestuurd dus heb ik het ook nog maar zo gedaan.