Weet iemand trouwens wat je kunt doen om alsnog je centen te krijgen. wij zitten nu al anderhalf jaar te wachtten op 350 euro. Hebben alles op papier vastgelegd. Ik baal als een stekker en als ik deze personen zie spuug ik vuur. Ik gun het hun gewoon niet, toen ze kwamen kijken "magnefique, super en dat is geen geld"...als ik er weer aan denk kook ik over. Hoop op enkele tips.
Ik heb laatst kanllende ruzie met hun gehad omdat ze weer met een of andere flut uitrede kwamen (gaat dus al anderhalf jaar zo) en was het gewoon zat en heb dus gedreigd om andere maatregelen te treffen. Het probleem is dat we pas vanaf het moment dat we het overname formulier ondertekenden, we ook pas bij de rechtsbijstand aangesloten waren (dit omdat mijn man problemen op het werk had en eerst bij de FNV aangesloten zat) En hier moet je dus een jaar van te voren bij aangesloten zitten wil je er gebruik van kunnen maken. Zal het er zeker niet bij laten zitten, van mij mag iedereen weten wat voor #*# volk het is. gr. Kat
Wij krijgen ook 450euro voor laminaat in alle kamers dus boven en beneden, gordijnen in hal, kasten in de garage, lampen, spiegels. Laminaat is 2 jaar oud en ziet er echt helemaal nieuw uit.