vraagje overpampers of etos eigenmerk luiers

Discussie in 'Verzorging' gestart door ella27, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi meiden!
    weet niet of hier al een keer een topic over is geopend , maar ik vraag het anders nog een keer... :D
    Gebruik sinds de geboorte van ons zoontje pampers.
    Heb een weekje die van kruidvat gebruikt , maar vond die zelf persoonlijk niet prettig. (rode billetjes/liezen van dat plastic, en urine ging er soms doorheen)

Nu was ik vandaag bij de Etos... (kom daar anders nooit , maar etos is vlakbij mn werk)
    Ik zag daar ook luiers van eigen merk, en die zijn toch wel een stukje goedkoper als de pampers. (al bevallen mij pampers erg goed)

Nu is mijn vraag, wat jullie ervaringen zijn met luiers van etos? Zijn ze goed? En lekker ze snel door? Ze zijn volgens mij wel wat dikker dan die van pampers? (er lag eentje in het rek)

Stond met een pak in mn handen , maar heb uiteindelijk toch maar voor pampers gekozen.... had eerst ook een keer een groot pak van kruidvat gekocht en meer als de helft weg gedaan.

Thanks alvast meiden!
    Liefs Ella

2. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb 1 pak gebruikt omdat de winkels dicht waren en ik dus maar even naar schiphol moest en ik vond ze op zich wel goed alleen ik vond ze erg klein vallen voor de billen van m'n dochter ;)

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik vind ze echt vreselijk. Ik vind de pasvorm niet fijn en ze zijn vrij dik. Hier hebben we kruidvat luiers (alleen nog voor de nacht en tussen de middag) gelukkig. De luiers zijn overigens voor wat babyproducten betreft het enige wat ik niet fijn vind van de Etos. Voor de rest zweer ik bij het spul van de Etos (vooral de gezichtjescreme) en vind ik de spullen van het kruidvat bagger. Mijn moeder had laatst ook etos-luiers voor mijn dochter gepakt en die vond ze ook verschrikkelijk die had het pak het liefts in de prullenbak gegooid.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier ook gedoe met de Kruidvatluiers, voorlopig dus nog mooi Pampers. Nou kreeg ik van iemand een luiertaart van de Etos kado met dus ook luiers van hun eigen merk. We hebben er één geprobeerd, maar gelijk weer af gedaan. Ik zag al gelijk dat net zoals bij de Kruidvat luier het elastiekje niet bij de bovenbeentjes/billetjes aansluit, dan kan ik er de donder op zeggen dat ze een uur later alles nat heeft.

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    als bij de kruidvat luiers het elastiek niet aansluit bij benen/lies heb je een maat te groot.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks meiden!!!
    ik hou het maar bij pampers......

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik vond de nummers 0,1,2,3 prima, maar vanaf 4 was de luier ineens waardeloos.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een pak maat 2 geprobeerd met kortingsbon maar 3/4 pak aan kennissen weggegeven. Vond ze ook niet fijn. Weet niet meer waarom niet, pampers vind ik nl ook niet fijn. Die stinken enorm en kleertjes voelen snel klammig aan.

9. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik vind zelf kruidvat of etos fijner dan pampers. Pampers ruiken heel erg en heb altijd het gevoel dat de luier doorweekt is waardoor de kleertjes vochtig aanvoelen.
    Onze dochter kan gelukkig alle luiers hebben en krijgt nergens luieruitslag van. Ik vind de Bumblies ook wel fijn maar die zijn in verhouding weer duurder dan de Etos.

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier ook een pamperfan :D Vorige week een luiertaart aangebroken met een ander merk (geen idee wel, was met printjes van dieren uit de jungle ofzo) die luiers waren kort, breed en dik en na de nacht waren zn billen helemaal nat, dus geen succes. Ons ventjes is juist lang en smal, pampers passen perfect!
    Nu zit ik nog te denken om alleen voor de nacht pampers te gebruiken en voor overdag bijv kruidvat, maar dat moet ik dan echt uit gaan proberen, ze moeten dus niet te breed zijn, want dat past niet lekker (iemand tips?) Ander merk voor overdag zou ik dan doen om de kosten wat te drukken, maar aan de andere kant, zo heel veel luiers gebruik ik ook weer niet op een dag, dus misschien moet ik het maar gewoon bij de pampers houden ;)

11. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hier grote etos eigenmerk luiers fan. Ik vind bij pampers dat zijn billen zo vochtig aan voelen.

12. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik ook Etosfan :D Bovendien zijn ze vaak in de aanbieding van 2 pakken voor €13, dan nog voordeliger. En je krijgt natuurlijk nog ietsjepietsje korting met de babyzegels, maar dat stelt weinig voor.

Ze passen ons smalle meisje juist prima, bij maat 2 nog wel eens doorgelekt maar ze was toen qua hoeveelheid plas denk ik toe aan 3, en sindsdien nooit meer gebeurd.

Kruidvat qua maat/vorm wel vergelijkbaar maar soepeler/slapper, wat ik een nadeel vind want daardoor blijft het minder mooi zitten, en ze geven al gauw van die rare kristalletjes, vind ik niet fijn.

AH merk ook wel vergelijkbaar, maar vind die van Etos toch het fijnst. Ons meisje heeft ook nog nooit uitslag gehad. Je leest wel vaak van Pampers dat kindjes daar juist gevoelig voor zijn?!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks meiden!!!
    denk dat ik toch een pak ga halen! om te proberen!
    kan het altijd proberen toch?

14. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Mij bevielen ze tot op heden ook prima! Ik heb maatje 1 & 2 gehad, Dennis zit nu tussen maat 2 en 3 in -lastig!- en maatje 3 is nog niet je van het, maar hij is lang en slank, dus misschien is het niet de goede pasvorm en moet ik doorzoeken naar een goeie voor hem. Hij is ooit wel eens doorgelekt in de Etos-luiers maar dat lag dan aan onszelf, hadden we 'm de luier niet goed omgedaan of zo. Wel moet je goed oppassen als je borstvoeding geeft om alle randjes naar buiten te vouwen want die poep is zo dun, en als je er niet op let en de randjes zitten naar binnen kan 't wel eens doorlekken.

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik vind etos en kruidvat erg fijn! kruidvat nog het meest!
    pampers vond ik snel nat aanvoellen en niet veel opnemen waardoor ze rode billetjes kreeg! nu geen last meer van.

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij zijn momenteel de kruidvat aan het uittesten en ze bevallen tot nu toe prima! Eerst was ik pamperfan, maar kruidvat is ook goed

Deel Deze Pagina