Wat gebruiken jullie om het matras van een groot bed te beschermen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Yellowsun, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb voor het ledikant een aerosleep.wat het matras ook beschermd tegen evt ongelukjes.Nu gaat mijn zoontje over een paar weekjes naar een groot bed maar wat kan ik dan op het matras leggen.Zeker als hij straks zindelijk gaat worden snachts en er eens een ongelukje gebeurt of hij word ziek.
    En waar kopen jullie dat.Hij krijgt meteen een bed van 2 meter dus het moet wel op een groot matras passen.

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    De waterdichte moltons van action misschien een idee ?

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

Daar dacht ik ook aan. Zijn echt ideaal;)

4. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waterdichte matrasbeschermer van de Hema is ook ideaal. Twee exemplaren is handig bij het bed verschonen met ongelukjes.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    je hebt ook aerosleeps voor een groot matras maar waterdichte molton is een goedkopere oplossing.. :D

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Waterdichte hoes kan een oplossing zijn.
    Maar mijn jochie gaat daar erg van zweten. We hebben nu een molton en gewoon hoeslaken. En als hij ziek is, nog een laagje molton extra. Want dat zweten is ook niet gezond. Desnoods krijgt hij dan wel een nieuw matras ;)

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ook een molton, en straks met zindelijk worden denk ik gewoon een zeiltje eronder...

8. Bri

Bri Niet meer actief

Waterdichte molton (hema), dan een gewone molton en dan een hoeslaken. Dan valt het ook met het zweten reuze mee.

Ook ideaal als je kind ziek is en moet overgeven. Die zure lucht gaat tenminste niet in de matras zitten!

9. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook een waterdichte, een gewone molton en dan het hoeslaken.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn dochter is nog niet zindelijk 's nachts dus daar doen we nog niks. Denk straks zo'n matje eronder, heb er nog een boel over uit het kraampakket:D
    Maar bij het hoofdeinde heb ik een strandlaken 1x gevouwen en die onder de molton en hoeslaken. Ze heeft een paar keer 's nachts moeten overgeven en dan krijg je die lucht echt niet uit het matras. Ook is het dan zeiknat en ze zal er dan toch weer op moeten liggen.

Heb zelf wel eens op zo'n waterdichte molton geslapen en vond het vreselijk. Broeierig en doordat het zo glad is verschoof het ook. Niet fijn.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Die heb ik hier ook!

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    die waterdichte moltons waren hier een kriem, alleen maar zweten etc....

nu werk ik als verpleegkundige, en zag ik regelmatig bij mensen thuis katoenen matrasbeschermers(waterdicht) die bij incontinentie gebruikt worden, en heb er toen bij de leverancier voor hulpmiddelen besteld, 2 voor 25 euro...IDEAAL!!

Deel Deze Pagina