vraagje overtijd en symptomen.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by nina25, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nina25

nina25 Lid

Nov 7, 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 nina25, Feb 18, 2013
    Last edited by a moderator: Feb 20, 2013
    Vraagje! Ik zit met iets en ik denk plaats het hier even.....

ik was afgelopen maand 3 dagen overtijd toen werd ik lichtelijk ongesteld niet heftig of iets maar gewoontjes ( kon bewijzen van spreke een hele dag doen met mijn maandverband) dit heeft 4 dagen geduurd de dag hierna had ik vreselijke steken in mijn borst rond mijn tepel, dit is niet de hele tijd maar afentoe vooral savonds, ook ben ik 7 dagen lang aan de diaree geweest....ook was ik de dag naar de laatste menstruatie heel erg misselijk en moest ik overgeven, had de avond ervoor wel wT gedronken maar niet absurd veel. Plus n ormaal geef ik nooit over van drank.. nu 2 dagen voor mijn ovulatie die ik zou moeten krijgen dinsdag as heb ik nog steeds die steken in mijn tepel dit is dus al een hele tijd zo, ik weet niet of iemand iets hiervan herkend?

GrTzz

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik weet niet precies wat je nu probeert te vragen? Of iemand die steken herkent, of dat we denken dat je toch zwanger bent?

Die steken herken ik in ieder geval zeker, zowel bij zwangerschap als menstruatie.
    Er heerst natuurlijk wel van alles wat de diarree etc kan verklaren.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    misschien even een test ertegenaan gooien.. dan weet je of je zwanger bent ja of nee, en of dat wat je voelt eventueel daar van af komt.

4. nina25

nina25 Lid

Nov 7, 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee eigenlijk wil ik weten is het mogelijk dat je 3dagen over tijd bent lichtelijk ongesteld bent en dan nog zwanger zou kunnen zijn.... een test moet helaas wachten totdat mijn loon binnen is.... :(

5. Totaly

Totaly Lid

Jun 7, 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij twijfel kun je ook de huisarts bellen daar kun je een test doen zonder dat je op je loon hoeft te wachten ik heb persoonlijk ook last van steken en twijfel ook ernstig of ik niet misschien toch zwanger ben ga morgen testen voor jou heel veel succes!

6. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Nina25: het kan, onlichamelijk werkt raar.
    Totale: succes straks!

Share This Page