Nu al dikker worden?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tweekids, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje sinds ik weet dat ik zwanger ben lijk ik wel te groeien, was al wel 2 kg aangekomen maar nu lijkt het ook echt m'n buik te zijn ben ongeveer 5 weken van de tweede heeft dit er iets mee te maken gaat alles dan sneller?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je lijf weet nu wat het moet doen... dus je buikspieren en je darmen wijken nu al sneller dan bij je eerste zwangerschap. Op zich hoef je niet al sneller in kilo's aan te komen hoor... het is alleen "optisch"

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hmm dat scheelt dan hihi, vorige zwangerschap 25 kg aangekomen dus moet van huisarts niet op rantsoen maar wel echt netjes blijven eten, ga me best doen.

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb het ook... Dat kan volgens mij echt niet, ik ben nog maar dik 4 weken zwanger. Ik ben zeker nog niet aangekomen... En toch heb ik echt een 'buikje', en zit mijn rok vandaag niet lekker. Vaag hoor.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou hier schrok gisteren manlief haha, wat een buik! Maar goed, drie kg aangekomen nu... pff ben benieuwd of ik dit keer GEEN 32 kg aan kom whoehaha...

6. Luja

Luja Niet meer actief

Ik had met 6 weken ook al echt een buikje dus het kan echt hoor!
    Heb toen ook m'n eerste buikfotoos gemaakt

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ben nog niet zwanger maar een vriendin van me was ook bij de tweede snel dik.
    6 weken kon je echt zien oke die is zwanger...

gek afentoe he want er zit nog bijna niks natuurlijk.

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    In het begin zijn het ook voornamelijk je darmen. Maar bij een 2e gaat het meestal wel sneller.
    Ik was de eerste weken dikker dan nu. (al gaat het nu weer wat harder). Waren dus echt mijn darmen, die zetten uit door de hormonen.

Gefeliciteerd!

9. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Toen ik zwanger was van de 2e was ik bij een week of acht echt opgeblazen van het vocht! Mijn gezicht was pafferig enzo.....zullen ongetwijfeld de hormonen zijn geweest. Met een week of 12 trok dit weer bij.(gelukkig). en ja ook mijn buik groeide snel, maar dat had ik bij de 1e ook.....

10. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Hier ook hoor!
    Vroeg het laatste keer aan de vk en deze zei dat dit logisch is..
    Zij zei dat dit ook komt, omdat je lichaam het hormoon herkent en denkt; hey lekker.. ;)

11. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik paste bij de eerste me broeken meteen al niet meer dicht. Toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was...met 6 weken kwam ik erachter en toen wist ik ook de verklaring voor me krappe broeken haha.....

Bij de 2e viel het wel mee kwa groei. Bij de 3e groeide ik in omvang wel heel snel maar kilo's pas na 30 weken....

12. Alpen

Alpen Niet meer actief

Allereerst.. Gefeliciteerd!!

Ik herken je verhaal, ben nu ook 5 weken zwanger en had al vanaf 2 dagen voor innesteling een enorm opgezette buik (leek wel 6 maand zwanger) de HA zegt dat het mn darmen zijn die aan het rommelen zijn.. niks om je druk over te maken!

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ook ik had met 5 weken al een buikje. Qua kilo's kwam ik eigenlijk niet aan, maar die buik was wel ineens prominent aanwezig. Ik krijg ook al snel last van wat obstipatie en door de hormonen gaan je darmen ook al rommelen. Dus bij mij is het denk ik dat deze opzetten waardoor je al gelijk een leuk buikje hebt...:D
    Daarnaast weet je lichaam bij een 2e ook al wat hij moet doen. Wel moeilijker verborgen houden op deze manier

14. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Ook ik al heel snel gegroeid maar 7 kilo afgevallen juist

15. jolan36

jolan36 Lid

19 feb 2013
    60
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    schiedam
    heel herkenbaar ik pas ook bijna mij eigen kleding niet meer,alleen legging en tunieks en jurken nog maar dan met een mooi buikje

Deel Deze Pagina