Hallo dames, Ik weet wel dat de 2v5 indroog/valse en pennestreepjes heeft maar ik ben benieuwd naar deze ervaringen met de sensitest. Vandaar dat ik toch even een topic heb aangemaakt. Deze test was van vanochtend (als jullie wat kunnen zien hoor. Is in schemer en met telefoon gemaakt). Oohh is er nog hoop? Bovenste is niet bewerkt. Bekijk bijlage 312181 Onderste is wel wat bewerkt. Bekijk bijlage 312182
Ik zie een streep. Die aan de onderkant duidelijker is dan aan de bovenkant. Dus ja...er is nog hoop. Ik zie dat je vrij vroeg getest hebt...dus dan is er zeker nog hoop!!
Ik zie op de eerste foto ook al een vaag streepje. onder duidelijker dan boven. en roze van kleur.. Hopelijk over 2 dagen een duidelijk streepje!
Ik zie een streep en zie dat je vroeg bent met testen. Deze testen, ondanks dat er staat dat ze 4 dagen voor nod kunnen ze niet heel gevoelig zijn.
Bedankt dames, ik zie ze dus niet vliegen hihi. Misschien dat ik morgen maar even langs de drogist ga om nieuwe te halen. Deze sensitest was de enige die ik nog had.
Wat zou het gaaf zijn Wendy!!! Ik duim voor je dat je gauw een duidelijke streep krijgt. Het ziet er wel hoopvol uit!!!
Ik heb slechte ervaringen met Sensitest. Vaak vals positieve testen gehad waren gewoon roze lijntjes.. Maar ik was niet zwanger..
Spannend! Ik zie m ook op die van sensitest hoor. Die van de kv morgenochtend doen. vanavond niet veel drinken. vroeg naar bed daarvoor eerst nog even alles eruit plassen hoor En dan morgen nog eens testen. ik heb goede hoop voor je hoor
Ps. je hcg kan in het begin nog aardig schommelen hoor. en de een test smorgens positief en de ander pas smiddags of savonds. Ik zelf testte bijv smorgens licht positief maar smiddags gewoon positief...
Zou het nog steeds kunnen dan? Na die 2v5 test van vanmiddag waar niets op te zien was? Ik heb er een hard hoofd in, ook al was die met een middagplasje.... Ik had gister trouwens wat roze nadat ik sinds de klusweek weer eens intiem ben geweest met manlief. Is niet van de ongi want ik moet dinsdag (uitgaande van mijn laatste cyclus) pas ongesteld worden. En zelfs als we het in de vorige rondes de dag voordat ik ongi werd deden heb ik dit nooit gehad. Ik hoop zo dat dit nog met een eventuele innesteling te maken heeft. Of misschien gewoon een adertje kan natuurlijk ook. Haha sorry, heel verhaal weer.
Natuurlijk kan het nog Hmmm dat roze maakt het wel extra spannend zeg! En meis, geen bloed geeft moed he? Niet vergeten
Pppffff ik blijf ermee etteren. Vanochtend weer een indroger, maar nu op de 2v5. Foto is wel bewerkt. Op de originele zie je hem bijna niet. Maar ja, als er niets zou staan zou je hem toch ook niet kunnen bewerken. Bekijk bijlage 312511
Ik zie heel licht iets. Misschien morgen weer testen en evt. wat later in de ochtend? Ik test duidelijker met urine in de late ochtend of middag. .. Misschien jij ook?
Ik wordt nu een beetje gek/bang. Vrijdagavond na de sex kwam er wat lichtroze mee, daarstraks na een grote boodschap ook een veeg lichtroze en nu weer niks, indroger vrijdag sensitest en een indroger vandaag met 2v5. Dit kun je toch indrogers/valse streepjes noemen?