Dag dames, Ik ben (voor de lol EN mijn nieuwsgierigheid) op zoek naar dames die ver voor hun (verwachte) NOD positief hebben getest. En dan met aantal dagen voor NOD EN welke test aub Ben heel benieuwd wie het vroegst was hahahaha! FOTO's van de testen welkom!!!!!
met 3 weken testte ik positief. Was een héél licht 2e streepje.. of dat t komt dat t er toen 2 (en waarschijnlijk 3 waren?)
eigenlijk kun je dat niet echt zeggen....... ik had 12 dagen voor nod... een positieve test..... maar uit temperaturen bleek dat mn ei vroeger was..... op cd 9..... knap voor een cyclus van 32/34 dagen,.....
Ik kan hier veel beter niet kijken! Denk de hele tijd, niet voor nod testen, heeft totaaaal geen zin. En dan lees ik dit, en nu denk ik al een halfuur. Zal ik het proberen? Heb er toch genoeg... Zal ikhet doen. Neeee, doe niet zo mal. En zo gaat het maar door!
Whahahaha ten eerste: GEFELICITEERD zwangere!!!! Ten tweede: Ik wacht NOOIT tot NOD. Ben ik veel te ongedurig voor en ik ga mezelf niet in de stress laten zitten omdat ik op een cijfertje moet wachten hahaha. EN ik heb nu: 6DPO, steeds meer last van mn borsten en vannacht werd ik kotsmisselijk van mijn zoontje die alles had ondergespuugd en vanmorgen van zijn diarree poepluier. Ik werk op een kdv en dat heb ik echt NOOIT! En de misselijkheid trekt daarna weer weg Dus ik ga morgen beginnen met testen Dan ben ik 7DPO, dus 7 voor NOD. Ben benieuwd. Ik vind het heeeeel leuk om jullie vroege testen te zien!! Blijf maar sturen, want het blijft mooi zo'n roze test!! Thanks dames!
nou dan val ik maar met de deur in huis.. vroege test.. geen idee of iemand wat kan zien.. tis een r*kfoto
Kan het niet zo goed zien. Wel een heeeeeeeeel licht schijntje! Maar das genoeg he!! Hoeveel dg voor NOD is dit?
Zeg dat nou niehiet! Misschien waag ik morgen wel een testje. Maar het slaat nergens op, want heb ook geen ultragevoelige ofzo. Heb van zwanger en kids. Ervaringen daarmee?
Die heb ik nu ook. De Uiterst gevoelige (6 dg voor NOD te gebruiken volgens site) Ik hoor verschillende geluiden hierover. Goede ovutesten minder goede zwaschtesten is er 1, maar ook positieve geluiden. Over k2v5 is bijna iedereen positief. Ook al heel vroeg Maar 4 dg voor NOD kan toch wel? Zelf weten hoor, maar dat heb ik toch al vaker gehoord...