Hai, Ik gebruik al een aantal maanden ovutesten, heb een cyclus van 28 dagen en de afgelopen maanden op dag 11 een positieve ovutest gehad. Afgelopen vrijdag en zaterdag een positieve ovutest gehad, teststreep gelijk aan controlesteep. (duidelijker worden ze niet bij mij). Zondag was de teststreep alweer veel lichter, maandag weer wat donkerder, dinsdag en woensdag weer wat lichter. Maar vandaag was de teststreep weer gelijk aan de controlestreep. Dus ik zou zeggen wéér een positieve ovutest! Ik snap er niets meer van, komt mijn eisprong nu nog, of is 'ie toch al geweest? Normaal heb ik de dagen na een positieve ovutest haast geen teststreep meer zichtbaar! Maar nu is het dus helemaal anders! Zaterdag en zondag geklust, daarna niet meer. Vanavond dan toch maar weer klussen? Hebben jullie een idee wat het kan zijn?
Ze schijnen ook positief te worden als je zwanger bent, maar ik hoor ook veel dat ze sowieso rommelen en dat het idd vaak maar zien is waneer het nu klopt... Je zou ook kunnen gaan tempen, (zie www.fertilityfriend.com)ofwel in plaats van de ovutesten, ofwel ernaast; dan heb je een extra check. Bij tempen kun je je eisprong niet voorspellen, zoals bij de ovutesten, maar zie je die achteraf terug in je garfiek, (zodra je je eisprong hebt gehad, stijgt je temp).
Heej das apart zeg .. ik zou voor de zekerheid idd even een zwangerschapstestje doen.. En weet je misschien nog hoe geconcentreerd je urine was bij die testjes ? Ik heb zelf bij heel erg geconcentreerde urine een donkerdere streep dan de rest van de negatieve testjes.. Heb je misschien ook foto's gemaakt van je testjes ?
ik lees even mee, want ik heb hetzelfde probleem. Dinsdag en woensdag een positieve ovutest (gelijk aan controlestreep), donderdag niet getest, vrijdag duidelijk lichter en vandaag weer even donker als controlestreep........ Voor de zekerheid vandaag en morgen maar weer klussen, want ik begin nu ook pas slijmpjes te krijgen en vrijdagochtend had ik even lichte buikkramp. Maar waar komen die eerste positieve tests dan vandaan? @IJskippetje: ik zou ook nog even doorklussen. Heb je misschien ook nu pas slijmpjes of lichte krampjes?