hallo dames in November had ik een knaller van een ovulatie streep. helaas is het niet gelukt. in december heb ik geen dikke streep meer gevonden. en deze week ook niet. ik dacht dat vanaf zaterdag de strepen wel op zouden lopen maar helaas. vandaag nog steeds niet. morgen zou mn ei moeten komen dus ik test nog even door. wij zijn al patiënt bij de gyn. omdat we al een langer dan een jaar bezig ben. zou ik mn gyn. hierover kunnen bellen?
Misschien heb je vorige maand gewoon net je piek gemist met testen. Dus voor nu inderdaad even doortesten en wel seks blijven hebben. Je weet maar nooit!
Ik zit een beetje met hetzelfde , de laatste 4 maanden maar 1 bewezen eisprong ( aan de hand van een bloedonderzoek op progesteron ) . Ik zou het voor de zekerheid even bij hun melden aangezien je ook al patient bent. Ik zelf heb de hele tijd cystus en het gevoel dat daarom de eisprongen niet doorzetten.
Heeft je gyn je niet geadviseerd te gaan tempen? Dat is betrouwbaarder als testen. Zie dat je cyclussen nog wel eens verschillen. Ben je uitgegaan van je langste cyclus? Zo niet kan je ei nog komen
Hoezo zou je ei morgen moeten springen? Staat daar een vaste dag voor? Je lichaam kijkt dan op de kalender en laat dan spontaan je ei springen? Je eisprong houdt zich totaal niet aan kalenders en berekeningen hoor Je lichaam is geen robot. Je hebt wisselende cyclussen. Zo zie ik een cyclus van 32 dagen staan. Dan KAN je eisprong plaatsvinden vanaf dag 14 tot en met dag 22 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Je moet gewoon door blijven testen, desnoods tot aan je menstruatie. Je zult dan vanzelf zien dat je eisprong veel later is dan jezelf denkt of berekend hebt. Succes!