Welke merken testen zijn goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bloemetje102, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje102

25 aug 2014
    18
    0
    0
    Hoi dames,

met een beetje mazzel mag ik over 2 dagen voor het eerste een zwangerschapstest doen ;) Ik vroeg me alleen af welke testen goed en betrouwbaar zijn? Ik dacht er zelf over om morgen na mijn werk (als ik dan nog niet ongesteld ben) gewoon bij het Kruidvat langs te gaan en daar iets van het eigen merk te kopen... Heeft iemand hier ervaring mee??

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  3. bloemetje102

25 aug 2014
    18
    0
    0

Dank je! Ik hoop dat ik ze snel mag kopen (nou ja, het mag altijd natuurlijk ;))

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Met kruidvat 2v5 had ik bewezen valse roze streep! Bloedtest gaf namelijk negatief aan en test erna was ook alleen maar de bekende grijze indroogstreep op te zien.

Zwanger en kids had ik licht roze streepjes op. Heeel licht en liepen nauwelijks tot niet op. Maar op momenten dat ik absoluut niet zwanger kon zijn waren deze testen wel wit. Heb nieuwe testen opgestuurd gekregen en die vlak na eisprong getest (moest de uitslag doormailen naar hun) en die was ook wit. Dus ik ga er maar vanuit dat ze normaal wit blijven.

Persoonlijk vind ik de clear blue + heel fijn (ok afgezien van de digitale maar die vind ik eigenlijk gewoon te duur)

Eigen merk van de apotheek doet het ook altijd heel goed hier.

Action ook nog geen valse strepen mee gehad, maar deze is wel iets minder gevoelig.

5. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ik heb hele goede ervaringen met de kruidvat 2 voor 5 euro
    Alle keren dat ik zwanger was een duidelijke streep en de keren dat ik niet zwanger was, was er geen streepje te bekennen.

Action vind ik ook goed alleen die waren bij mij veel lichter positief dan die van de kruidvat, ondanks dat die van de action 4 dagen voor nod zouden zijn.

6. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Hier ook bij al m'n zwangerschappen positief bij kV 2 voor €5
    Zal deze aanraden!

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Vanaf je nod kun je met alles goed testen. Behalve de early preditcor daar testen mannen nog positief mee en early kruidvat.

maar als je zwanger bent en op of na je nod test moet je overal een fatsoenlijke streep op krijgen.test je te vroeg dan is er altijd kans dat je toch een streep ziet die zowel vals als goed kan zijn..
    Zelf getest met kv2v5 en action en daarna cb digital.

Deel Deze Pagina