... als je hem niet gelijk in de prullenbak gooit. Kijk meiden, ik testte vanochtend even voor de zekerheid omdat ik richting mijn NOD ga en vanavond een groot feest heb. Ben niet echt meer bezig met zelf zwanger worden (volgende week is de 2e terugplaatsing bij mijn draagmoeder), maar je weet maar nooit. Je wil ook weer geen risico nemen met dat je dronken wordt of sushi eet oid en vervolgens toch zwanger blijkt te zijn. Enfin, ik testte negatief. Ik ga douchen, kom terug bij mijn test en hij ziet er zo uit. Gelijk 2 andere merken er tegenaan gegooid en die zijn witter dan wit. Kortom; ik ben hoe dan ook niet zwanger. Maar dit gebeurt er dus tegenwoordig met KV-testen als je ze niet gelijk weggooit! Ik kan me voorstellen dat iemand die wat korter meedraait in dit circuit en zijn test uren lang bewaart om misschien toch een lijntje te ontdekken bij daglicht ofzo nu toch zou denken dat ze zwanger was.
Ik wil niet iets heel geks zeggen, maar ik denk toch dat dit hartstikke positief is.... KV is zover ik weet heel gevoelig. Toen ik op mijn KV test zo'n streep had waren alle andere testen ook nog wit.... Zou het dan echt echt echt niet kunnen dat je toch zwanger bent? Kan me gewoon niet voorstellen dat dit een vals streepje is..
sluit ik me bij aan.. ik heb ook wel eens tuuuuuuuuurstreepjes gehad op kv als ik ze te lang liet liggen, maar de laatste keer dat mn kv test er zo uitzag is bijna 9 maanden geleden
Ja en het is echt zo dat ik ook nog 2 andere merken gedaan heb toen mijn test van KV nog zo licht was en die waren heel negatief.. Dus ik weet zeker dat dat kan.. Heb toen nog de andere KV test in het doosje gedaan en weer zo'n streepje..
Heb je eerst de volledige 5 min afgewacht en daarna onder douche gesprongen? En hoeveel tijd zat er toen tussen voordat je weer keek? Volgens mij ben je namelijk gewoon echt zwanger, dit streepje is veel te duidelijk voor vals positief. Heb het zelf vorige maand gehad maar die waren wel veel lichter dan deze... En de andere testen nog wit zijn kan best, kv is gevoeliger. Wel spannend, zou zeker morgen of overmorgen wel weer testen. En denk dat zelfs de cb digitaal je nu zekerheid kan geven als je even 2 of 3 uur je plas ophoudt. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Veel plezier met het feest, maar zou niet teveel drinken voor de zekerheid
Vind het ook wel een te duidelijk en roze lijntje voor een indroger. Ben benieuwd als je nog een keer kv test doet of er eenzelfde lijntje komt
Maar dit was echt pas na een minuut of 40. Had hem op het aanrecht gelegd en was gaan douchen. Na 5 a 10 minuten was hij 100% negatief. Ik heb net bij de kapper gezeten en heb daar 6 bakken thee op dus nu opnieuw testen heeft niet zoveel zin. Morgenochtend zal ik er nog 1 wagen. De andere testen waren overigens van de Wibra (geen idee wat de gevoeligheid daarvan is) en eentje van Amazon. Die laatste gebruik ik al jaren en die hebben me nog nooit voorgelogen. In mijn ogen is dit echt een hele slechte indroogstreep en Kruidvat moet zich schamen dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan.
Poeh als dat echt zo is, dan is dat super slecht! En dat is nog een understatement.. Ik zou uit mijn dak gaan van zo'n streepje. Wibra is lang zo gevoelig niet, zelfde als de Action! Ben toch benieuwd wat de KV test morgenochtend zegt.....
Wibra heeft prima testen! Iets minder gevoelig, volgens mij dezelfde als die van de action Edit: sorry ik zie dat ik in herhaling val... Succes morgen!
Allereerst: hoe tof zou het zijn als je nu opeens zwanger bent! het zou je gegund zijn lees vol spanning mee! on topic: ik heb ook deze ervaring gehad vorige ronde met kv (was uiteindelijk niet zwanger..), maar lees ook hier dat mensen uiteindelijk wel zwanger zijn.. ben benieuwd!
Ik vind het ook wel heel erg duidelijk voor een indroger.. Zou wel heel erg bijzonder zijn. En dan ben jij het feel good moment van 2014 En anders vind ik de k2v5 echt heel erg stom
Ik zou ook zeggen positief, maar aan de andere kant heb je de test niet binnen de afleestijd afgelezen. Spannend! Zou morgen weer testen met ochtendurine.
Wil geen Negative Nancy zijn maar ik heb dus ook zo'n roze nep-streep gehad (ook na 30-40 min) Ik hoop natuurlijk van harte dat dit wel goed nieuws is maar ben dus wel teleurgesteld recent door de kv 2v5 :S
BB, heb je de test al doorgespoeld met een paar druppels water? Als het een indroger is, dan zou hij weg moeten gaan. Bij mij werden indrogers nooit duidelijker na verloop van tijd, bv een dag, maar verdwenen nagenoeg, itt wel positieve testen. Het kan natuurlijk zijn dat je wel wat HCG in je bloed hebt, maar dat het niet goed ingenesteld is of dat er gewoon nog niet genoeg is. Ik hoop links- of rechtsom dat je snel een baby in je armen hebt!
Check mijn test van gisteren, Ik vertrouw die testen totaal niet. Ik ga gwn die plus streep van de kruidvat halen. Die werken altijd betrouwbaar maar wel 1 dag overtijd.