zwangerschapstesten.... help!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door haailena, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Hallo allemaal. Ik heb woensdag een zwangerschapstest gedaan en daar was een streepje te zien. Maar zo licht dat ik twijfelde of het wel klopte...
    gisteren hetzelfde verhaal en nu net weer... elke keer verschijnt er na 4,5 min een heeeel licht streepje die dan iets donkerder word. Hij is wel roze maar komt echt heel laat.. dus is het dan geen indroog streep?
    ik zit op dag 33 en heb normaal een cyclus van 29 dagen. Ik heb 4 rondes clomid gebruikt en als er niets is op dag 35 moet ik het zkh bellen. Wel heb ik altijd pas op dag 16/17 mijn eisprong. Kan dat invloed hebben op de testen?
    Bij mijn andere kindje was het na 2dagen gelijk een knaltest!

De foto is van vanmorgen en erg onduidelijk maar krijg hem niet beter.

Bijgevoegde bestanden:

2. Humava

Humava Niet meer actief

Als het streepje binnen de 5 minuten komt lijkt het mij positief. De foto is onduidelijk maar ziet er wel positief uit vind ik.

3. Lin01

Lin01 Actief lid

19 sep 2014
    116
    0
    16
    Hai, ik heb niet veel verstand van Clomid. Maar als ik een streepje zou zien op mijn test dan zou ik denken zwanger :). Wellicht kan je het over 2 dagen nog een keer bekijken. Het ziet er iig goed uit. Ben benieuwd.

4. JessyAmsterdam

27 dec 2013
    43
    0
    0
    In verwachting
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!!!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je ei op dag 17 gesprongen is, dan is dag 33 16dpo (16 days past ovulation).

Bij een gemiddelde cyclus is 14dpo NOD en verwacht je dan een duidelijk positieve test. Daarnaast moet het zwangerschapshormoon zich elke 48-72u verdubbelen en zou je dus elke 2/3 dagen een duidelijk verschil in je teststreepjes moeten zien.

De foto's zijn onscherp, maar voor werkelijk 16dpo zijn je streepjes te licht. Daarnaast zou je tussen woensdag en vandaag wel wat meer verschil willen zien.

Weet je zeker dat je ei op cd17 gesprongen is of denk je dat?

6. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Ik weet het niet zeker.. Ik denk het.

7. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid laat je niet gek maken.
    Voor nu ben je zwanger! Gefeliciteerd, het is niet zo dat je streepjes te licht zijn, bij sommigen komt het later op gang ivm innesteling maar het moet wel oplopen iedere 3 dagen, dat is wat er mist. Bel de dokter vraag om hcg meting vandaag en maandag. Weet je meteen waar je aan toe bent.
    Je bent dus zwanger maar wellicht is het mis gegaan in vroeg stadium (hcg bouwt heel langzaam af)
    Sterkte en succes en je hebt nog een kans dat je gewoon een mooie zwangerschap hebt xx

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dan zou ik er vooralsnog vanuit gaan dat je zwanger bent, maar korter dan je dacht. En je streepjes moeten gaan oplopen. Ook kun je, als streepjes vergelijken te onzeker vindt, kiezen voor een hCG bloedtest. Doe er dan minstens 2 met minstens 2d ertussen. Het gaat bij hCG namelijk niet zozeer om de initiele waarde, maar vooral om of het netjes verdubbeld binnen de 48-72 uur. Die verdubbeling is de indicatie van een goede zwangerschap.

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik vind t er positief uitzien hoor !! Voorzichtig gefeliciteerd !! Ben benieuwd hoe ze oplopen !!

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Met clomid heb je een risico dat je een latere ei sprong hebt.. Je cyclus mag dan volgens mij max 35 dagen duren dus het kan ook zijn dat je net iets te vroeg test nu :)

Bij mijn eerste testte ik pas 4 dagen later positief..

Ik zeg zwanger hoor :) ik zou als ik jou was die 35 dagen aanhouden en dit zeg ik omdat je met clomid ook een wisseling hebt van je dag van de ei sprong.. Bij mij was het de ene keer dag 15 en de andere dag 19 of zelfs later :)

11. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Zie hem ook hoor meid idd nog wel licht maar misschien late eisprong en of een late innesteling. Scheelt zomaar wat daagjes.
    Hoop voor een plakkertje voor je hoor

12. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zondag of maandag wel weer testen en dan zien we wel weer verder :)

13. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Vandaag weer getest.. het streepje lijkt iets duidelijker dan de foto die ik hier had gepost. Kan helaas geen foto maken ivm erg slechte camera op mijn tel. Zal vanmiddag nog wat proberen haha. Het was nu alleen een action test en niet van kv.
    Maar we hebben ff terug zitten denken en op 6-10 had ik een echo en had ik een eitje dat mooi groeide en die zou binnen een week weĺ springen. Maar door omstandighecen hebben we die avond geklust en daarna pas weer int weekend. Als mijn ei er dan dat weekend was dan betekend dat dat gister of vandaag pas mijn nod is..
    of het gaat nu mis.. het lijkt me stug dat elke test van kv en action een licht roze indroog streep heeft.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Action test hier 2 dagen later positief dan kv, dus dat je nu een streep hebt die duidelijker is dan een kv is vrij normaal. Ik zeg zwanger: gefeliciteerd.

15. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het is niet handig om verschillende merken door elkaar te gebruiken als je de ontwikkeling wilt volgen. Het beste is hetzelfde merk onder zoveel mogelijk dezelfde omstandigheden (bijv ochtendurine, zodat het ongeveer dezelfde concentratie heeft).

Dat gezegd hebbende heb ik altijd begrepen dat die van action minder gevoelig is dan de kv2v5. Dus dat klinkt erg goed!

16. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Sorry misschien Miss negativo maar zou na alle verhalen deze maand vandaag nog andere testen kopen. Van een ander merk. En die met elkaar vergelijken. Mits deze ook de kruidvat testen zijn. Heb deze maand al zo veeeeeel dit soort strepen voorbij zien komen bij mezelf en anderen die niet echt oplopen en ook echt niks betekenen. KV meet pas vanaf 50 Hcg dus waar die verhalen zijn ontstaan dat ze zo gevoelig zijn snap ik niet zo goed want meeste meten vanaf 20 of 25 Hcg. En als die blanco blijven.... Veel sterkte tijdens deze onzekere tijd.
    Ps. ik zie je strepen echt maar weet alleen niet hoe ik ze moet interpreteren. En wacht dus nog even met feliciteren

17. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Tjah ik heb idd ook al die vals positieve dingen gelezen.. Daarom ga ik pas buigen bij een duidelijke test. Morgen moet ik de gyn zo en zo bellen dus kijken wat hun te zeggen hebben.

18. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Deze foto is van zojuist. Actiontest in de middag..

Bijgevoegde bestanden:

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik zie hem! Ik denk dat je er aan mag gaan geloven! Gefeliciteerd!

20. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    En dan bij deze eindelijk 1 met een "echte" camera gemaakt... Dit is dezelfde test als hierboven alleen dan met een goede camera.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina