wie ovulatie testen gebruikt en daarna zwanger..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sproettie, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

Jul 5, 2010
    734
    275
    63
    Female
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi meiden..

Wie heeft er ervaring mee dat je op het moment van een positieve ovulatie test had geklust en een dag ervoor of erna, ook daadwerkelijk zwanger werd? Lijkt me tof om te weten! gebruik ze deze maand voor het eerst en vandaag posi test! dus we moeten nog aan de klus vanavond!

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

Jul 5, 2010
    734
    275
    63
    Female
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ik bedoel dat je ook voor en na posi test hebt geklust en toen zwanger raakte hihi

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik gebruik nu 3mnd ovu testjes.
    De eerste maand: Zwanger, helaas vmk
    tweede maand: geen eisprong gevonden
    En nu in de derde maand en ik hoooooop zo dat het weer raak is :D

Dus ik kom er nog op terug!

4. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik vorig jaar en zie mijn banner voor het resultaat....

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Ja hier ook gelukt. En bij mijn vorige zwangerschap ook. Je kunt altijd een gokje wagen toch. En overmorgen nog een keer. Succes. Hoop dat t voor jou ook zo positief mag uitpakken.

6. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Het is al weer even geleden maar het is hier ook een keer gelukt met behulp van ovu testen. Helaas mk geworden, maar het is wel gelukt om zwanger te worden ;)

7. Twente

Twente Lid

Feb 10, 2008
    24
    0
    0
    Twente
    Hier is het ook gelukt.
    Heb de ovu testen van zw&kids gebruikt.Wel erg lang moeten wachten op pos test (57 dagen),duurde ook 3 dagen,maar nu wel zwanger.Bijna 6 weken.

Succes

8. Sproettie

Sproettie Bekend lid

Jul 5, 2010
    734
    275
    63
    Female
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ooe dat wordt spannend! Vanavond ga ik zeker klussen! en morgen ochtend misschien nog eens:) moet goed komen!

9. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik kom ook even meelezen want ga deze maand ook voor de 1ste keer ovutesten gebruiken en hoop dan ook dat het deze maand raak is.

10. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Ik heb nu vier keer ovulatietestengebruikt en drie keer een ei gevonden met. Daarvan ben ik twee keer zwanger geworden (waarvan het één keer vroeg mis ging), de derde keer in nu net, dus dat weet ik nog niet. De andere twee keer heb ik geen eisprong gevonden. Voor mijn gevoel vergroot het de kans voor mij wel, mijn cyclus is niet helemaal regelmatig.

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    4/5 Maanden ovu testen gebruikt, toen een posi ovu test gehad,, zelfde dag seks gehad en 1 dag erna,, 9 dagen erna positieve zwangerschaps test!

Succes!

12. Sproettie

Sproettie Bekend lid

Jul 5, 2010
    734
    275
    63
    Female
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ik ga straks weer testen of ik nog steeds een positieve test heb of hij al minder wordt, vanavond als mijn man thuis komt nog even aan de klus en dan moet de daad wel zijn verricht! Mijn temp is maar 0,1 omhoog dus die zal morgen wel echt stijgen. Ik heb soms vervelend gevoel in mijn zij.. mijn ei denk:)

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Same as Sproettie! ;) gisteravond was de test nog positief, maar was mannetje bekaf... Dus vanavond testen en nog een keertje

14. Sproettie

Sproettie Bekend lid

Jul 5, 2010
    734
    275
    63
    Female
    Fotograaf
    Noord-Brabant
  15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    TS als je nog reageert....jij bent dus ook in een keer zwanger na ovu te gerbuiken? :D

16. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hier toch 3 x naeen ,2 x mk en 1 x dat het een 2 ling was en 1tje het niet gehaald heeft op 9 weken.

17. Linaatje

Linaatje Lid

Oct 22, 2010
    64
    0
    0
    Dames,ik wil deze maand ook de ovulatietesten gaan gebruiken.Welke merk gebruiken jullie??

Ik zag bij de Etos die van Predictor,gebruikt iemand die??

Alvast bedankt!

18. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Voor onze eerste baby heb ik ze gebruikt en nu weer. Ik heb er veel aan. Door een onregelmatige en soms lange cyclus zou ik anders geen idee hebben wanneer ik mijn eisprong heb.

Linaatje: Met die van predictor heb ik geen ervaring. Slechte verhalen gehoord over kruidvat en babyboomshop (die 2 merken zou ik niet kiezen). ik gebruik zelf de testen van Zwanger en Kids en ben daar erg tevreden over. Die testen zijn denk ik ook een stuk goedkoper dan predictor.

19. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Al een jaar aan het testen, nog geen een keer zwanger jammer genoeg.

Share This Page