Hoi,Heb een aantal maanden ovulatietesten gebruikt maar vond geen enkele LH piek,teste dagelijks in de ochtend en in de avond maar helemaal niks,alleen hele vage lichte lijntjes.Ik begon vreselijk te twijfelen en werd bang dat ik helemaal geen ei meer zou hebben,ben tenslotte al wat ouder in de biologische klok wereld,voel me echter nog lang niet zo oudmaar dat even terzijde. Kom ik van de week voor de eerste keer bij de gynaecoloog lag er een mooi eitje klaar om te springen,ben dus helemaal opgelucht en ovulatietesten werken dus niet bij iedereen!!want dan had de test al positief moeten aangeven en ik ben door blijven testen en nee hoor geen enkel positieve test!De gynaecoloog adviseerde mij ook per onmiddelijke ingang te stoppen met die testen,ze kosten je alleen maar een hoop geld zei ze en ze werken niet of niet voldoende. Dat was het advies van gynaecologe van het radboudziekenhuis.Ben meteen gestopt met de sensietesten en ik moet zeggen het geeft een hoop "rust" voor zover dat gaat bij een kinderwens. Hopelijk geeft dit anderen meiden een beetje rust die net als ik geen enkele LH piek hebben kunnen bespeuren. Liefs deborah xxx
ik heb zelf nooit ovutesten gebruikt, maar wat ik zo om me heen gehoord heb is dat je juist in de middag moet testen ipv in de ochtend of avond, was er een rede waarom je juist niet in de middag hebt getest? Kan best zijn dat je je piek hierdoor gemist hebt, maar das mijn gevoel hoor. Overigens heeft idd niet iedereen een echte hoge piek en is t soms moeilijk te interpreteren, dat klopt wel volgens mij .
Hoi, Teste elke dag tussen half 12 en 12uur omdat dat net was voordat de kids uit school kwamen en 's avonds voor het naar bed gaan,de ene keer is dat 23uur andere keer 22.30uur. Ik weet het verder niet,ik ben nu gewoon gestopt op aanraden van de gynaecologe en neem haar mening voor waar aan. Ben allang blij dat er een ei op springen stond want door de negatieve ovu testen werd ik echt bang helemaal geen eitjes meer te hebben.Zo opgelucht zijn en dat al na onze eerste bezoek aan de gyneacoloogIn November krijgen we de uitslag van de zwemmertjes van mijn man.
Ik heb ook de sensitesten gebruikt en ik kreeg met die testen nooit een duidelijke positieve test. Ik gebruik nu die van Mammie2be van marktplaats en eindelijk heb ik een knal test.......
@ sloppyslayer: gek eigenlijk he, dat je met de ene test nooit een duidelijk resultaat krijgt en dat je met een andere test wel een knaltest in handen hebt?! @ deborah73: ik hoop ergens wel dat het verhaal van jouw gyn klopt. Ik ben deze cyclus voor het eerst aan het testen en heb nog steeds geen positieve test gehad (vandaag dag 28 van cyclus; cyclus tussen 35-40). Het zou mooi zijn als ik wel een eisprong heb (gehad)! Als de tests op zijn, ga ik ook die van mamie2be eens bestellen!
Mmm, typisch. Als je bij ons in het ziekenhuis (UMC Utrecht) IUI zonder hormonen doet, dan moet je zelf je LH-piek testen met ovulatie-testen. Daar hebben ze het nog nooit gehad over een mogelijkheid dat een ovulatie-test niet zou werken...
Idd die dingen werken degelijk wel je zult gewoon je piek gemist hebbben of iets anders mis hebben gedaan wat wij niet zomaar kunnen nagaan. Ovlulatietest kosten immers niet zoveel geld meer als je de juiste leverancier kunt vinden online
De testen werken zeker wel maar niet bij iedereen dat wil ik zeggen,ik ben daar het levende bewijs van! Helaas werken ze bij mij niet maar ben blij dat ze bij velen wel werken maar tis gewoon kl*te als je door negatieve testen zo onzeker word.Tenminste ik werd dat,ik ging echt denken geen eitjes meer te hebben en weet echt wel hoe die testen werken hoor,heb ze een half jaar dagelijks gebruikt op de goede manier,geen ochtendurine,3 uur niks gedronken van te voren,schoon opvangbakje zelfde tijd(oké niet op de 5 minuten das geen haalbare kaart).Niet boven de maximale streep etc etc. Dus ik zeg niet ze werken niet ik zeg ze werken niet bij iedereen das heel wat anders. En als je gynaecoloog dan zegt stop er onmiddelijk mee want ze zijn niet altijd betrouwbaar dan neem ik dat aan en het heeft hier direct voor wat rust gezorgd.En het klopt dat ze bij mij niet werken,er lag een eitje klaar om te springen maar niks geen duidelijk 2e streepje op de testen vage lichte lijntjes daar moest ik het mee doen,werd er helemaal gek van. Gr.Deborah
Ik geloof ook dat het kan hoor aangezien zelfs sommige zwangerschapstesten niet werken omdat hcg te laag blijft. Meis indd niet druk maken, ze hebben heus geen ei getekend ofzo dus gelukkig ovuleer je gewoon