Action ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aimuos, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimuos

Aimuos Lid

28 jan 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Aimuos, 28 jan 2014
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
    Is er iemand die de action ovulatie test als positief ervaart?
    Ik snap er niks van mijn cyclus duurt 35 dagen dus je zou op de 18e dag moeten beginnen. Ik wilde eens kijken hoe zo'n test werkt dus ik probeerde op de 16e dag van mijn cyclus al een test het streepje was zeer duidelijk maar op de verpakking stond dat die donkerder moest zijn dan het controle streepje dus ik heb er niks achter gezocht. Nu ben ik sinds mijn 18e cyclus dag aan het testen (vorige week donderdag) en heb nog steeds geen positieve test gehad.. Elke dag dat ik de test heb gedaan werd het streepje steeds lichter. Ik weet nu niet of ik mijn eisprong al heb gehad of dat die testen het gewoon niet doen, ik word er gek van!! Ik heb nog steeds een zeurderig gevoel wat je altijd hebt tijdens je ovulatie maar omdat die testen negatief testen weet ik dus niet wat ik moet doen. Help!!!

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Bij mijn miskraam had ik ovulatietesten gebruikt van de action. Ik had ook geen positieve test, althans, volgens de verpakking. Testlijn bleef lichter dan controle. De dagen erna werden ze steeds lichter. Ik had dus toch mijn piek te pakken. Maar geen echte knallers dus!

3. Aimuos

Aimuos Lid

28 jan 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg van je miskraam! Ik word er gek van die testen. Mijn man en ik proberen voor het eerst zwanger te raken dus het is allemaal nieuw en spannend en we snappen er niks van. Ik hoop nu niet dat ik mijn eisprong heb gemist door deze testen:(. Welke ovulatie test raad jij aan?

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik moet zeggen dat ik alleen die van de action heb gebruikt. Na de miskraam wilden we het even laten rusten. we waren er even niet mee bezig toen ik opnieuw zwanger bleek!
    Daar kan ik je dus niet echt mee helpen!
    Wat ik zo lees op het forum is die van sensitest of zwanger en kids wel goed, maar ben er niet zeker van.

5. Aimuos

Aimuos Lid

28 jan 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, gefeliciteerd! !! Dan ga ik de volgende ronde maar eens wat anders proberen.

Deel Deze Pagina