hallo, ik heb vorige maand een miskraam gehad... 25 dec. mesntruatie begonnen 3 jan. (10de dag) ovulatie test positief 2 dikke strepen. 6jan. (13de dag) ovulatie test gedaan negatief. 9jan. +- mijn eisprong 17 jan. (vandaag 24ste dag) ovulatie test gedaan positief test streep dikker dan de controle streep. kan het zijn dat ik nu weer vruchtbaar ben?? of miss toch zwanger??? moet de 23ste ong worden... wie heeft hier ervaring mee????
Heel verstandig, als het langer duurt is het toch echt super duur al die testen.. maar ik hoop natuurlijk dat het snel raak is bij je! Dit forum is echt top he! Ben ik helemaal met je eens.. je vragen stellen en andere mensen helpen, ik hou er van Heb je al getest?
Je hebt hier al een eigen onderwerp over geopend, een beetje dubbel om het hier ook neer te zetten midden in een onderwerp en verhaal van iemand anders
Ja net gestest en een heeeeeeeeel licht streepje hahahah kon het maar net zien maar we gaan de goede kant in : D hihi
Vraagje: Ik heb net weer een ovulatietest gedaan en nu kwam er helemaal geen streepje. GIster nog een lichte streep. Heb ik dan mijn eisprong al gehad, dus gister laatste beetje hormoon of werkt het niet zo
Nu lichte krampen maar niet zo heftig Dusdcenk dat mn eitje aant groeien is of zo hahah Vanmiddag weer testen hahahha begin het zelfs leuk t e vinden hahaha
Vandaag weer een lichte streep iets donkerder als gister maar nog niet donker genoeg haha Morgen weer een dag hopen dat ie dan gaat pieken ! De rest van de week mega druk hahaha
Helpppp ik heb gister de ovulatie test van cb gebruikt en kreeg die smiley te zien. Maar sindsdien blijft de smiley op het display staan terwijl ik de stik allang eruit heb gehaald. Klopt dit? Ik wilde vandaag weer testen voor de zekerheid en d8 die smile gaat wel weg als ik er weer zon stick in doe... niet dus Dit is de eerste x dat ik een ovulatietest heb gebruikt dus ben echt onervaren met deze dinge . kan iemand me helpen?
Maak alsjeblieft een eigen onderwerp hier over aan. Je komt hier binnen vallen in een onderwerp van iemand anders.
Nee geen gemaakt zalk morgen eens doen kank meteen uitvogelen hoe dat hier werkt haha bedankt voor je suport snap idd ok niet dat mensen meteen bam hier een bericht tussen gooien maar goed Ik maak morgen een foto voor je met de hoop een duidelijke te hebben haha fijn weekend in iedergeval!!
Hier is helemaal niks onaardig aan.. vind het gewoon niet netjes om zomaar je verhaal in een onderwerp te gooien van iemand anders zonder interrese te tonen in de persoon die dit onderwerp heeft geplaats. Een eigen onderwerp plaatsen is toch veel beter. En ze heeft het nu ook netjes gedaan, dus er is geen probleem verder
Yyeeaaahh Hijs nog niet net zo donker als de controle streep maar wel heeeeeeel duidelijk aanwezig hahaha dus vanavond ga ik mn man maar eens goed verleiden!!! En Als we het dan nu om de dag doen tot se streep verdwijnt t kan ik het haast niet missen haha Wel inmiddels een dikke keelontsteking en flink aant snotteren maar de moord dat mag de pret niet ddukken!!! Krijg geen foto geplaatst vanaf mijn telefoon of ipad helaas zal het morgen avond eens op de pc uitvogelen! Houd je op de hoogte hAhah ben zoooo blij dat ik dit met iemand kan delen lang leven het forum!
Hahhaha. Goedzo! Aan de slag jij dan heb je hoogstwaarschijnlijk vanavond/morgeb de echte knaller! wanneer test je weer? Top meid. Fijn he dat hij lekker duidelijk is nu? Meestal heb je 1 bijna knaller en daarna de echte knaller. Of je moet 2x testen waar niet zo lang tussen zit dan kan je best 2 knallers hebben. Wel balen zeg van je keelontsteking! Blehhhgg. Beterschap! Maare heeeeeeeel veeeeeel pleziet vanavond
hahah ja heel fijn en spannend ook test morgen weer gwn rond 4 uur na mn werk dus houd je op de hoogte en alsk morgen mn knaller heb hebk 3-2 mn nod dus dan moek weer even geduld hebben haha